پادوانی : مدیران استقلال هوادار را فریب می دهند

استقلال همیشه می گوید که پول ندارد و این باشگاه با مشکلات مالی روبرو می شود ولی ظاهرا همه چیز دروغ است،هواداران عاشق این تیم که با چشم‌های خودم عشم را در دل آنها دیدم همیشه فریب مدیران این باشگاه بزرگ را می‌خورند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پادوانی بازیکن سابق گفت : من از روزی که به کشورم برگشتم مطالباتم را دریافت نکردم و چیزی که باعث ناراحتی من می شود این است که بدانم همه آن افرادی که برای بازدید از من در مرکز توانبخشی در تهران آمده اند، فقط می‌خواستند در بالین من باشند و یک عکس بگیرند و در اینترنت بگذارند؟آنها الان کجا هستند؟

استقلال همیشه می گوید که پول ندارد و این باشگاه با مشکلات مالی روبرو می شود ولی ظاهرا همه چیز دروغ است،هواداران عاشق این تیم که با چشم‌های خودم عشم را در دل آنها دیدم همیشه فریب مدیران این باشگاه بزرگ را می‌خورند در حالی که مدیران باشگاه لیاقت اداره چنین تیم‌های بزرگی را ندارند.

باشگاه بزرگی مثل استقلال که من در آن بازی می‌کردم از امکانات خوبی برخوردار نیست. مثلا این باشگاه به این بزرگی زمین تمرین مناسب هم ندارد. امکاناتش هم در حدی نیست که شایسته یک باشگاه بزرگ باشد.

بیشتر بخوانید :

لایو اینستاگرام پادوانی ، بازیکن سابق استقلال

وضعیت بغرنج زندگی پادوانی بعد از مصدومیت

پادوانی : وقتی به آنها نیاز داشتم رهایم کردند