پاراآسیایی هانگژو| اولاد: قدرت جوان‌ها به پیرمردها می‌چربد

قهرمان پارالمپیک ایران با اینکه نتوانست مدال طلای بازیهای پاراآسیایی را کسب کند ولی خوشحال است که باز هم مدال طلا به ورزشکار ایرانی رسیده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  مهدی اولاد که صبح امروز پس از مصدومیت در پرتاب نخست با درد شدیدی از ناحیه قوزک پا روبرو شد و در نهایت به مدال نقره بسنده کرد گفت: رقابت جذابی بود . همه دیدند که قدرت جوانها به پیرمردها می چربد( باخنده) . به امیر حسین علیپور تبریک می گویم من با او بارها رقابت کرده ام . او زحمت زیادی کشید ولی خوشحالم که مدال طلا در کاروان ایران ماند.

اولاد با بیان اینکه دنبال بهانه نیستم گفت : در پرتاب اول از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شدم ولی جای بهانه نیست . امیدوارم درد پایم بهتر شود و برای پرتاب دیسک دچار مشکل نشوم.  الان باید دکتر براتی پایم را معاینه کنند. درد دارم.

قهرمان پارالمپیک با اشاره به اینکه امیداور است که در پرتاب دیسک مدال طلا کسب کند ، افزود: امروز هم خیلی سعی کردم طلا کسب کنم ولی پس از برخورد قوزک پایم با لبه تخته تمرکزم را ازدست دادم و سعی کردم با تجربه ام جبران کنم ولی با اینکه بالای ۱۴ متر پرتاب داشتم نتوانستم به هدفم برسم چون درد زیادی داشتم.
پایان پیام/