پاریس به دنبال آتش بس با امباپه

رسانه فرانسوی از آغاز دور جدید مذاکرات پاریس با امباپه برای پایان دادن مشکل بزرگ خبر داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته در اولین بازی اش در فصل جدید لیگ فرانسه میزبان لوریان بود و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کیلیان امباپه یاغی پاریس غایب اصلی این بازی بود. مدیریت باشگاه پاریس او را به دلیل نافرمانی از لیست تیم کنار گذاشته بود. اما ستاره جنجالی طبق گزارش رسانه های فرانسه با تمام اعضای خانواده اش در ورزشگاه پارک دو پرنس حاضر شد و بازی را تماشا کرد.

نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد ناصر الخلیفی رئیس باشگاه بار دیگر در رختکن به امباپه اعلام کرد که قراردادش را تمدید کند یا سریع از باشگاه برود. اما امباپه پاسخ همیشگی را داد و گفت: من در باشگاه تا پایان قراردادم می مانم و تمدید نمی کنم.

نشریه «RMC» هم اعلام کرد مدیریت باشگاه فرانسوی بار دیگر می خواهد مذاکراتش  را با امباپه آغاز کند تا به یک راه حل مناسب برای حل این مشکل برسد.

توافق پنهانی امباپه با رئال مادرید برای انتقال به مادرید در سال 2024 باعث عصبانیت مدیریت باشگاه پاری سن ژرمن شده است. الخلیفی به هر نحوی می خواهد امباپه را با دریافت پول خوب راضی کند ولی ستاره فرانسوی همچنان اصرار دارد در پاریس بماند تا به صورت رایگان سال آینده راهی برنابئو شود.

پایان پیام/