پاری سن ژرمن به دنبال جذب ستاره بایرن

نام کینگزلی کومان در فهرست خرید پاری سن ژرمن در این تابستان به چشم می‌خورد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن باعث شده است که مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال تقویت این تیم برای رقابت‌های فصل آینده در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند و گزینه‌های بسیاری را در طول چند هفته اخیر بررسی کرده‌اند تا برای جذب‌شان اقدام کنند.

کومان در طول دوران حضورش در بایرن مونیخ توانست عملکرد خوب و درخشانی را برای این تیم داشته باشد و رسانه‌های آلمانی پیش از این مدعی شده بودند که اگر پیشنهاد خوبی برای این بازیکن در پنجره تابستانی ارائه شود، او آماده جدایی از این باشگاه خواهد بود.

حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که یکی از ستاره‌هایی که نامش در فهرست خرید پاری سن ژرمن در ماه‌های پیش رو به چشم می‌خورد این بازیکن است و حتی مذاکرات اولیه با نماینده‌ها و مدیر برنامه او در طول چند روز گذشته به صورت جدی انجام شده است.

کومان پیش از این در فصل ۱۴-۲۰۱۳ پیراهن این تیم را به تن داشت و حالا هم از بازگشت به کشورش استقبال می‌کند. این در حالی است که مدیران بایرن هم آماده دریافت پیشنهادات هستند تا در صورت توفق با طرف مقابل اجازه جدایی او را صادر کنند. گفته می‌شود که این باشگاه مبلغی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو را برای فروش این ستاره فرانسوی در نظر گرفته است.

انتهای پیام/