پاسخ تند و تیز رادوشوویچ به توهین پرسپولیسی‌ها

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ تندی به توهین هواداران این تیم داد.

 

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  به نظر می‌رسد ماجرای دروازه‌بان کروات پیشین پرسپولیس با این تیم تمام‌شدنی نیست. محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل سابق سرخ‌پوشان به یکباره تصمیم گرفت قرارداد بوژیدار رادشوویچ را به مدت سه سال تمدید کند. در ادامه او نیز به جمع خارجی‌های پرتعدادی پیوست که برای دریافت مطالبت خود دست به شکایت می‌زنند. تاخیر در پرداخت سبب شد جریمه‌های سنگینی به مبلغ قرارداد او اضافه شود.

شنبه باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد پول رادوشوویچ از سوی فیفا پرداخت شده است. در حالی که هواداران سرخ‌پوشان امیدوار به پایان پرونده کشدار دروازه‌بان کروات بودند، حالا خبر از مالیات او است و مبلغ دیگری که پرسپولیس باید در روزهای بی‌پولی تقبل کند. این موضوع سبب شد تعدادی از طرفداران این تیم در فضای مجازی به رادو حمله کرده و به او توهین کنند. رادوشوویچ هم در یک استوری اینستاگرامی به زبان فارسی، پاسخ تندی داد.

او نوشت:

همه چیز مشخص و واضح است. قرارداد من واضح است. همه شمایی که به من و خانواده‌ام توهین می‌کنید و فحش می‌دهید، صد برابر بدتر از این حرف‌ها را برای شما آرزو می‌کنم. خجالت بکشید. من 6 سال در ایران، بهترین و صد خودم را برای شما گذاشتم که لیاقتش را نداشتید.

انتهای پیام/