پاسخ فدراسیون فوتبال ایران به AFC: ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان 2020 به صورت رفت و برگشت باشد

شیوع ویروس کرونا نه تنها رقابت های داخلی کشورهای آسیایی را به ورطه تعلیق و تعطیلی انداخته بلکه لیگ قهرمانان آسیا هم پس از هفته دوم به حالت تعلیق درآورد تا تصمیم جدیدی برای ادامه دیدارها گرفته شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، شیوع ویروس کرونا نه تنها رقابت های داخلی کشورهای آسیایی را به ورطه تعلیق و تعطیلی انداخته بلکه لیگ قهرمانان آسیا هم پس از هفته دوم به حالت تعلیق درآورد تا تصمیم جدیدی برای ادامه دیدارها گرفته شود.

نامه فدراسیون برای بازی های رفت و برگشت آسیا

کمیته مسابقات ای اف سی از فدراسیون هایی که در مرحله گروهی دارای نماینده هستند خواست طی نامه ای رسمی نظرات خود را برای چگونگی ادامه بازی ها اعلام کنند.ازاین رو فدراسیون فوتبال ایران با هماهنگی مسئولان سازمان لیگ فوتبال پاسخ این نامه را در قالب درخواست باشگاه های ایرانی مبنی بر برگزاری بازیها به طور رفت و برگشت همچون گذشته اعلام کرد.

درخواست باشگاه های ایرانی به آسیا ارسال شد

فدراسیون فوتبال ایران در نامه خود عنوان کرده است با توجه به تصمیم AFC مبنی بر میهمان بودن تیم های ایرانی در دور رفت و برگزاری دو بازی ابتدایی بایستی باشگاه های ایرانی یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو هم میزبانی خود را داشته باشند.ای اف سی از فدراسیونها نظرخواهی کرده چرا که شنیده شده قصد دارد رقابتهای گروهی شرق و غرب را به صورت مجتمع در مردادماه و در دو کشور امن غرب و شرق آسیایی از نظر کرونا برگزار کند.