پاسخ منفی این ستاره گلزن به پیشنهاد منچستریونایتد

سرهو گیراسی، ستاره اشتوتگارت، حاضر نیست پیشنهاد منچستریونایتد برای پیوستن به این باشگاه را بپذیرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  منچستریونایتد این فصل شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و عدم نتیجه‌گیری در لیگ برتر انگلیس فشارها روی این تیم را بسیار زیاد کرده است.
آنها یکی از بدترین رکوردهای تاریخ این باشگاه در چند دهه اخیر را ثبت کرده‌‌اند و مشکلات جدی در خط حمله که در چهار دیدار متوالی موفق به گلزنی نشدند باعث شده که به فکر خرید مهاجم جدید باشند.
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و آلمانی پیش از این مدعی شده بودند که گیراسی گزینه مورد علاقه اریک تن‌هاخ است و شیاطین سرخ برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی اقدام خواهند کرد.

با این حال، سان خبر داده که این ستاره اشتوتگارت تمایلی به حضور در یونایتد بحران‌زده ندارد و پاسخ این بازیکن به پیشنهادی که از سوی این باشگاه دریافت کرده منفی است تا کار برای آنها بیش از پیش دشوار شود.
تاتنهام دیگر باشگاه لیگ برتری است که پیشنهادی را به گیراسی ارائه کرده است و این احتمال وجود دارد که او در پنجره زمستانی راهی لندن شود تا تحت هدایت آنگه پوستکوگلو به میدان برود.
در این خبر همچنین تاکید شده که یونایتد با ناامید شدن از گیراسی، حالا مشغول بررسی شرایط به خدمت گرفتن یوسف النصیری است که مهاجمی قابل اعتماد در ترکیب سویا و تیم ملی مراکش نشان داده است.

انتهای پیام/