پاسخ هالند به آرنولد: نمی‌دانی سه‌گانه چه حسی دارد!

مهاجم منچسترسیتی به صحبت‌های الکساندر آرنولد مبنی‌بر این‌که جام‌های لیورپول بیشتر از سیتی است، پاسخ داد و گفت که مدافع لیورپول نمی‌داند کسب سه‌گانه چه احساسی دارد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  لیورپول و سیتی یکشنبه در دیداری حساس در لیگ برتر برابر هم قرار خواهند گرفت. ارلینگ هالند در مصاحبه با Sky Sports پاسخ صحبت‌های آرنولد را داد و گفت: من یک سال است که اینجا هستم و سه‌گانه را به دست آوردم و این احساس بسیار خوبی بود، فکر نمی‌کنم او دقیقاً این حس را بداند. قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته بسیار خوب بود. او می‌تواند هر چقدر که می‌خواهد صحبت کند.

سیتی از زمان حضور پپ گواردیولا به عنوان سرمربی در سال ۲۰۱۶، ۱۴ جام کسب کرده است و لیورپول از زمانی که یورگن کلوپ هدایت قرمزها را برعهده گرفت هفت جام به دست آورده است اما الکساندر آرنولد در مصاحبه‌ای با مجله FourFourTwo گفت که عناوین لیورپول ارزش بیش‌تری دارند چون هزینه زیادی برای آن صورت نگرفته است.

لیورپول ۱۱ بازی مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر با یک امتیاز برتری نسبت به منچسترسیتی در صدر قرار دارد و قرار است کلوپ در آخر فصل از هدایت تیم کنار برود و به همین خاطر دیدار دو تیم در روز یک‌شنبه آخرین تقابل کلوپ با سیتی در لیگ برتر است.

لیورپول توانست پنج‌شنبه شب با برتری ۵ بر یک برابر اسپارتاپراگ خیالش را برای دیدار برگشت راحت کند. الکسیس مک آلیستر ( دقیقه ۶)، داروین نونیز (دقایق ۲۵ و ۴۸)، لوئیز دیاز (دقیقه ۵۳) و دومینیک سوبوسلای (دقیقه ۹۴) برای لیورپول گلزنی کردند. تک گل اسپارتا پراگ، توسط کانر بردلی (گل به خودی) به ثمر رسید تا لیورپول به پیروزی ارزشمندی دست یابد.

در دقیقه ۸۴ محمد صلاح برای تیمش گلزنی کرد اما VAR گل  لیورپول را رد کرد.

انتهای پیام/