پاشایی: فوتبال ایران باید به احترام تارتار دست بزند

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:از نظر تاکتیکی و فنی یکی از بهترین بازی های لیگ بود و نتیجه ای که گرفتیم حرف من را ثابت می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسین پاشایی در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم و برتری مقابل این تیم، اظهار داشت: از نظر تاکتیکی و فنی یکی از بهترین بازی های لیگ بود و نتیجه ای که گرفتیم حرف من را ثابت می‌کند. در کنار یک بازی فوق العاده خوب 3 امتیاز را گرفتیم و 90 دقیقه بازی طبق برنامه‌هایی که داشتیم پیش رفت. در کنار یک بازی خوب، نتیجه خوبی هم گرفتیم که امیدوارم ادامه‌دار باشد.

مربی ذوب‌آهن درباره اینکه تیم خیلی سرحال و شاداب بازی کرد، برای اینکه به این شرایط برسد صبور هم بودید، اظهارداشت: اول فصل پوست اندازی کامل داشتیم، بازیکنانی رفتند و تعدادی اضافه شدند که باید هماهنگ می‌شدند. ما ربات نیستیم تا ما را کنار هم بگذارند که کارایی خود را نشان دهیم. در فوتبال باید هماهنگی لازم به وجود بیاید و این هماهنگی تقریبا نیم فصل طول کشید تا به اینجا برسیم. به کارمان امیدوار بودیم اما افراد عجولی هم پشت بودند که کمی تحریک می‌کردند و تهمت می زدند اما خدا عنایت کردند و بچه‌ها به خودباوری رسیدند.

وی افزود: اسلامی بازیکنی که در امیدها ذخیره بود الان سوپراستار است و فوتبال ایران باید به احترام تارتار دست بزند و بایستد که چنین شجاعتی را داشت. در شرایط سختی که داشتیم تیم را به اینجا رساندیم که مقابل تیم خوب آلومینیوم 4 گل زدیم و چند گل نزدیم. این شرایط نشان می‌دهد تیم رو به پیشرفت است.

پاشایی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت عاشوری و خدابنده‌لو و بازی با مس رفسنجان که هفته آینده انجام می‌شود، تصریح کرد: در خصوص 2 بازیکن پزشک تیم باید آنها را معاینه کند که امیدوارم مشکل خاصی نباشد. بازی سنگین و مهمی با مس رفسنجان داریم. دور رفت باختیم و امیدوارم در طول هفته با تمرینات خوب باخت دور رفت را جبران کنیم.

مربی ذوب‌آهن درباره داوری بازی امروز، گفت: داوران روز خوبی را پشت سر گذاشتند، قضاوت بی نقصی داشتند و تنها ایراد اخطار به تارتار بود. من بیش از 15 سال است کنار تارتار کار می‌کنم، او یکی از سالم ترین و فنی ترین مربیان است و نمی دانم داور چهارم تحت تاثیر چه چیزی قرار گرفت که داور را صدا زد. او کمترین بی احترامی نکرد و صحبت می‌کرد اما به سمت و سویی رفتیم که تارتار اخراج شد و همه آینده او را نداریم. تنها ایراد آقای عادل اخراج تارتار بود.

بیشتر بخوانید:

خطیبی بعد از شکست مقابل ذوب آهن در نشست خبری حاضر…
حاشیه بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم/ تارتار اخراج شد
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم

انتهای پیام/