پاکدل: بعد از بررسی‌های کادر پزشکی اجازه حضور در تمرینات را پیدا کنم

شرایط خدا را شکر خوب است و هر روز شرایطم بهتر و بهتر میشود و به وضعیت عادی نسبت به قبل خیلی نزدیک‌تر شده‌ام.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حامد پاکدل بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شرایط خدا را شکر خوب است و هر روز شرایطم بهتر و بهتر میشود و به وضعیت عادی نسبت به قبل خیلی نزدیک‌تر شده‌ام. مصدومیت شدیدی بود و اصلا نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. بعد از به هوش آمدن متوجه شدم که روی یک ارسال که به دنبال ضربه سر زدن بودم با احمد گوهری برخورد پیدا کردم و بعد بیهوش شدم. ضربه شدیدی به سرم خورده بود که طبق تعریف نزدیکان فکم قفل و سرم شکسته شده بود و خدا خیلی رحم کرد که قسر در رفتم.

وی افزود: فعلا که دکتر استراحت مطلق داده است و دو، سه روز دیگر همچنان باید استراحت داشته باشم تا شرایط جسمانی‌ام به وضعیت نرمال برسد و بعد از بررسی‌های کادر پزشکی اجازه حضور در تمرینات را پیدا کنم. ان‌شاءا… تا موقع دربی شرایطم خوب خواهد شد اما در نهایت تصمیم آخر را کادرپزشکی می گیرد تا کی و چه موقع به تمرینات اضافه شوم.

پاکدل گفت: قبلا گفتم پرسپولیس‌ لایق‌ترین تیم برای قهرمانی است و این موضوع را نه من بلکه همه کارشناسان و حتی هواداران تیم‌های دیگر هم به آن اذعان دارند. نوع فوتبال، انسجام تیمی و کادرفنی و بازیکنان که یکدل و یکصدا کاررا پیش می‌برند بخشی از عواملی است که پرسپولیس را مستحق به تکرار قهرمانی و دبل هتریک کرده. برای من لحظه شادی‌بخشی است که در اولین سال حضورم در تیمی که عاشق آن هستم این لذت را تجربه و جام قهرمانی را بالای سر ببرم.

بیشتر بخوانید:
تمرین امروز پرسپولیس / غیبت پاکدل و حضور بازیکن خط خورده
زمان ترخیص پاکدل مشخص شد
مدیر عامل سرخ ها از پاکدل عیادت کرد

انتهای پیام /