پایان حیات نماینده بوشهر در فوتبال

تیم فوتبال شاهین بندرعامری عصر فردا در فینال رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور میزبان تیم چوکای تالش خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فینال رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور عصر فردا از ساعت ۱۹:۵۰ بین دو تیم شاهین بندرعامری و چوکای تالش صدرنشین و تیم‌های صعود کرده به لیگ یک از گروه نخست و دوم این رقابت‌ها به میزبانی نماینده بوشهر در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد.

دو تیم شاهین بندرعامری و چوکای تالش که صعود زودهنگامی در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دو به لیگ یک داشتند حالا برای تعیین قهرمان این رقابت‌ها برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

در شرایطی تیم چوکای تالش پس از قطعی شدن صعودش به لیگ یک و پایان مرحله گروهی با ورود به بازار نقل و انتقلات و تمدید قرارداد حسن اشجاری (سرمربی) و تعدادی از بازیکنان فصل گذشته خود و همچنین جذب بازیکنان جدید و مدنظر کادرفنی مهیای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک شده است اما در سوی مقابل شاهینی‌ها وضعیت مبهمی برای حضور در رقابت‌های لیگ یک دارند.

با صعود تیم شاهین به رقابت‌های لیگ یک مالک جوان این باشگاه با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی شبکه استانی بوشهر ضمن بیان این موضوع که با توجه به تفاوت هزینه‌ها در لیگ دو و یک قادر به تیمداری بدون حمایت مسئولان استانی نیست اعلام کرد در صورتی که مسئولان استانی از این باشگاه حمایت نکنند علارغم میل باطنی خود مجبور به واگذاری امتیاز خواهد شد. موضوعی که طی روزهای اخیر رنگ واقعیت بر خود گرفته و از گوشه و کنار شنیده می شود که مسئولان باشگاه شاهین بندرعامری با مسئولان و یک سرمایه گذار یزدی جهت واگذاری امتیاز به توافق نهایی رسیده و در صورتی که مسئولان استانی بوشهر از دومین نماینده این استان در رقابت‌های لیگ یک حمایت‌های لازم را انجام ندهند امتیاز این تیم به صورت رسمی به استان دیگر واگذار خواهد شد.

البته تمام مسائل مطرح شده در حد شنید‌ها بوده و هنوز صحت آن از سوی مدیران باشگاه شاهین بندرعامری تایید یا رد نشده و باید دید موضع و واکنش آنها در قبال شایعات مطرح شده در خصوص آینده تیم بزرگسالان این باشگاه چه خواهد بود‌

با این حال در صورتی که مالک جوان باشگاه شاهین بندرعامری تصمیم قطعی و نهایی خود را برای واگذاری امتیاز بگیرد باید دیدار فردا را آخرین مسابقه تیم شاهین در دنیای فوتبال بدانیم.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت سرنوشت دومین نماینده بوشهر در رقابت‌های لیگ یک به کجا خواهد انجامید؛ آیا سهمیه این تیم با همت و حمایت مسئولان استانی در بوشهر حفظ یا این تیم به سرنوشت دیگری چون واگذاری امتیاز دچار خواهد شد.

انتهای پیام /