پایان رافت: تنها استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند

البته سرخ آبی ها دو سبک متفاوت بازی می کنند و باید دید در آخر نیم فصل دوم جام قهرمانی به کدام تیم خواهد رسید.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ پایان رافت گفت:هر چقدر که لیگ به روزها و هفته های حساس خود نزدیک می شود، جدال بین دو تیم استقلال و پرسپولیس بیشتر می شود. از شروع لیگ این دو تیم مشکلات زیادی در فوتبال آماتور ما داشتند و نبود زمین، امکانات، پول و… شرایط سختی را برای تیم ها و به ویژه استقلال و پرسپولیس رقم زد.امسال کیفیت تیم ها به گونه ای بود که از شروع فصل این طور به نظر می رسید که ۵ تیم برای قهرمانی رقابت می کنند اما فعلا تنها ۲ تیم استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می جنگند و تیم های تراکتور و سپاهان از کورس قهرمانی عقب ماندند.

وی افزود: تا پایان فصل ۷ هفته باقی مانده که قهرمانی به دو تیم استقلال و پرسپولیس می رسد. البته سرخ آبی ها دو سبک متفاوت بازی می کنند و باید دید در آخر نیم فصل دوم جام قهرمانی به کدام تیم خواهد رسید.

رافت در پایان گفت: با توجه به این که تنها یک اختلاف امتیاز بین استقلال و پرسپولیس برای صدرنشینی وجود دارد، در ۷ هفته باقی مانده هر تیمی که باهوش تر عمل کند و از کم ترین مصدومیت و محرومیت برخوردار باشد و از نظر روانی آماده تر باشد، شانس زیادی برای قهرمانی دارد؛ بنابراین با توجه به این که هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده به صراحت نمی توان عنوان کرد که کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد.