پایان سولسشایر در منچستر !

تیم فوتبال منچستر یونایتد با کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار احتمالا در مسیر خداحافظی با سولسشایر قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در شرایطی که کمتر از پنج هفته از شروع مسابقات لیگ برتر انگلیس گذشته است شیاطین سرخ در آستانه ثبت رکورد بدترین نتایج چند دهه اخیر این تیم قرار دارند. منچستر یونایتد در شرایطی فعلا در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته که بیش از هر زمان دیگری سیبل تیر منتقدان فوتبالی است.

اوله گونار سولسشایر سر مربی اصالتا منچستری این تیم در اولین دیدار تیم اش با سه گل شکست سنگینی را تجربه کرد و از همان بازی اول اشتباهات فاحش در خط دفاعی این تیم با موجی از اعتراضات پیشکسوتان منچستری روبرو شد. اصرار او به سیستم 4_2_3_1 و استفاده از چهار دفاع پر خطا یعنی شاو، مگوایر، بایی و بیساکا باعث شد منچستر این فصل یکی از بدترین خطوط دفاعی فوتبال انگلیس را به خود اختصاص دهد.

در بازی امشب شکست سنگین و دور از انتظار سرخ پوشان در مقابل تیم آقای خاص یعنی مورینیو به نظر ناقوس جدایی سولسشایر از اولترا فورد را به صدا در آورده است. فوتبال جزیره معمولا انقدر صبور نیست که منچستر شش تایی را با همین کادر فنی تحمل کند. احتمالا طی هفته های آتی یکی از اخبار محتمل تغییرات گسترده در کادر فنی و خط دفاعی منچستر یونایتد خواهد بود.

اتمام پیام/

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال برایتون – منچستر یونایتد چهارشنبه 9 مهر…
نتیجه و خلاصه بازی برایتون 2-3 منچستر یونایتد + فیلم
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال منچستر یونایتد – کریستال پالاس+فیلم
صحبت‌های سولسشایر بعد از تحقیر یونایتد در زمین اورتون
سولسشایر یک باخت تا ثبت بدترین نتیجه ۲۷ سال اخیر یونایتد!

انتهای پیام / ش