پایان سکوت آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال

هدف ما این است که یک گزینه مناسب و با کیفیت را به کار بگیریم که از توانایی بالایی برخوردار باشد که طبیعتا کار سخت و پیچیده‌ای است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: در طول فصل همواره نشان دادم که علاقه‌ای به مصاحبه و اظهار نظرهای متعدد در خصوص موضوعات مختلف نداشته و ندارم و سکوت روزهای گذشته من هم تنها در این راستا بود که بدون حاشیه بهترین تصمیم‌ها گرفته شود. هدف ما این است که یک گزینه مناسب و با کیفیت را به کار بگیریم که از توانایی بالایی برخوردار باشد که طبیعتا کار سخت و پیچیده‌ای است. هنوز این مذاکرات منجر به توافق نشده است. باشگاه استقلال کاملا مقید است در مذاکره برای انتخاب سرمربی اصول حرفه‌ای رعایت گردد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، باشگاه استقلال مذاکره با سایر گزینه‌های مورد نظر خود را دنبال خواهد کرد و تلاش می‌کنیم در این مسیر علاوه بر توجه به منافع باشگاه فلسفه‌، مسیر حرفه‌ای و رویکرد مورد نظر سرمربی جدید را بر اساس اهداف و چشم انداز باشگاه به گونه‌ای انتخاب کنیم که استقلال، قهرمان مقتدر فصل گذشته با بازیکنان شایسته و توانمندی که در اختیار دارد همچنان در شان و در حد انتظار هواداران پرشور خودش ظاهر شود. بر همین اساس به امید خداوند در هفته آینده گزینه مورد نظر انتخاب خواهد شد.

آجورلو در پایان گفت: در حوزه نقل و انتقالات نیز با هوشیاری و به صورت هدفمند بدون هیاهو فعالیت خودمان را مثل فصل گذشته دنبال خواهیم کرد. به هواداران اطمینان می‌دهم که در انتخاب سرمربی و بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده همچون فصل گذشته هوشیار و سخت‌کوش عمل خواهیم کرد و جایی برای نگرانی در این خصوص وجود ندارد. هواداران عزیز به زودی و پس از انتخاب سرمربی اخبار خوبی در این‌باره خواهند شنید.

بیشتر بخوانید:
پاسخ نهایی پین به آجورلو؛ فقط برای سرمربیگری مذاکره می کنم!
اقدام ویژه آجورلو؛ مذاکره با چند گزینه جدید
دادکان-آجورلو،رقابت داغ برای صندلی فدراسیون

انتهای پیام /