پایان عصر اشکانی در کشتی فرنگی؟

در حالیکه کمتر از ۲ ماه تا آغاز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در مجارستان زمان باقی  است، به نظر می رسد شورای فنی یا قصد تغییر سرمربی تیم ملی را دارد یا اینکه می خواهد برخی موارد را به او گوشزد کند!

به گزارش ایسنا، اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی در حالی از فردا (دوشنبه) برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در خانه کشتی آغاز می شود که تیم ملی سرمربی ندارد و ادامه کار یا کنار رفتن علی اشکانی از سرمربیگری تیم ملی به تصمیم اعضای شورای فنی کشتی فرنگی موکول شده است.

علی اشکانی پس از المپیک ریو و ناکامی فرنگی کاران ایران در این رقابت ها جایگزین محمد بنا شد و در حالیکه به نظر نمی رسد بحث نحوه نتیجه گیری تیم ملی در رویدادهای بین المللی در میان باشد، شورای فنی تصمیم گرفته پس از برگزاری جلسه و بررسی موارد مختلف درباره ادامه همکاری یا قطع همکاری با اشکانی تصمیم گیری کند.

اشکانی در حالی پس از سرمربیگری رده نوجوانان به عنوان جانشین محمد بنا انتخاب شد که این انتخاب انتقادهای زیادی را به دنبال داشت و برخی از کارشناسان سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان را برای این مربی جوان زود می دانستند اما فدراسیون پای اشکانی ایستاد و این مربی توانست تا حدی به این اعتماد فدراسیون کشتی پاسخ دهد اما به نظر می رسد برخی موفقیت های فرنگی کاران تیم ملی که با حمایت خوب فدراسیون کشتی انجام شد، در نحوه تعامل و دیدگاه این مربی جوان تغییراتی را در پی داشته تا جاییکه در نهایت شورای فنی را به تصمیم گیری جدید وادار کرده است.

تیم ملی کشتی فرنگی هفته گذشته با کسب ۲ مدال طلا و ۲ برنز عنوان قهرمانی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ را از آن خود کرد و کار بسیار سختی در رقابت های جهانی مجارستان پیش رو خواهد داشت.