پایان فوتبال حرفه ای به دلیل توهین!

دروازه بان مصری پس از توهین هواداران تیمش تصمیم گرفت برای هممیشه از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،احمد یحیی پس از توهین‌های هواداران الاتحاد اسکندریه در جریان یک مسابقه فوتبال تصمیم گرفت به فوتبال حرفه‌ای خود پایان دهد.پنجشنبه گذشته تیم الاتحاد اسکندریه در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ مصر با نتیجه 5 بر صفر مغلوب کرامیکا کلئوپاترا شد. احمد یحیی که دروازه‌بان الاتحاد اسکندریه در این مسابقه بود در دقایق پایانی بازی با توهین‌های گسترده هواداران تیمش مواجه شد.

او که یک روز قبل از این بازی برادرش را از دست داده بود در پی فحاشی تماشاگران 10 دقیقه پیش از سوت پایان مسابقه با چشمانی گریان زمین را ترک کرد.این دروازه‌بان 34 ساله پس از پایان مسابقه برابر کرامیکا کلئوپاترا قسم خورده بود با توجه به توهین‌های صورت گرفته دیگر به فوتبال باز نخواهد گشت.

دروازه‌بان الاتحاد اسکندریه چهار روز پس از آن رویداد تلخ گفت: با توجه به حوادث بازی پنجشنبه گذشته تصمیم گرفتم تا به دوران حرفه‌ای خود پایان دهم در همین راستا دروازه‌بان کرامیکا کلئوپاترا با پوشیدن تی‌شرت دارای تصویر احمد یحیی از هم‌پستی خود حمایت کرد. اتحادیه باشگاه‌های مصر نیز با انتخاب احمد یحیی به‌عنوان دروازه‌بان برتر هفته بیست‌وچهارم لیگ این کشور حمایت خود را از این دروازه‌بان نشان داد، اما این حمایت‌ها نیز مانع خداحافظی دروازه‌بان الاتحاد اسکندریه نشد.

احمد یحیی پس از توهین‌های هواداران الاتحاد اسکندریه در جریان یک مسابقه فوتبال تصمیم گرفت به فوتبال حرفه‌ای خود پایان دهد پنجشنبه گذشته تیم الاتحاد اسکندریه در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ مصر با نتیجه 5 بر صفر مغلوب کرامیکا کلئوپاترا شد. احمد یحیی که دروازه‌بان الاتحاد اسکندریه در این مسابقه بود در دقایق پایانی بازی با توهین‌های گسترده هواداران تیمش مواجه شد.

او که یک روز قبل از این بازی برادرش را از دست داده بود در پی فحاشی تماشاگران 10 دقیقه پیش از سوت پایان مسابقه با چشمانی گریان زمین را ترک کرد.این دروازه‌بان 34 ساله پس از پایان مسابقه الاتحاد اسکندریه برابر کرامیکا کلئوپاترا قسم خورده بود با توجه به توهین‌های صورت گرفته دیگر به فوتبال باز نخواهد گشت.دروازه‌بان الاتحاد اسکندریه چهار روز پس از آن رویداد تلخ گفت: با توجه به حوادث بازی پنجشنبه گذشته تصمیم گرفتم تا به دوران حرفه‌ای خود پایان دهم.

در همین راستا دروازه‌بان کرامیکا کلئوپاترا با پوشیدن تی‌شرت دارای تصویر احمد یحیی از هم‌پستی خود حمایت کرد. اتحادیه باشگاه‌های مصر نیز با انتخاب احمد یحیی به‌عنوان دروازه‌بان برتر هفته بیست‌وچهارم لیگ این کشور حمایت خود را از این دروازه‌بان نشان داد، اما این حمایت‌ها نیز مانع خداحافظی دروازه‌بان الاتحاد اسکندریه نشد.

انتهای پیام/