پدیده جدید آنفیلدی‌ها:رویایم به واقعیت تبدیل شد

ستاره جدید لیورپول بعد از دبل در دیدار برابر ساوتهمپتون از خوشحالی بسیار زیاد خود گفت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ یورگن کلوپ از ستاره‌ای جدید در ترکیب لیورپول رونمایی کرد که نوید روزهای درخشان را برای این تیم می‌دهد.

جیدن دانز تنها ۱۸ سال سن دارد و محصول آکادمی خود لیورپول است. این بازیکن جوان در دیدار برابر ساوتهمپتون در یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس به عنوان بازیکن جایگزین در نیمه دوم وارد میدان شد و با دو گلی که به ثمر رساند به ستاره تیمش تبدیل شد.

لیورپول این روزها مصدومان زیادی دارد و بیش‌تر بازیکنان بزرگ خود را در اختیار ندارد با این حال اعتماد یورگن کلوپ به بازیکنان جوان و بااستعداد به خوبی جواب داده است و دانز ۱۸ ساله یکی از آن‌هاست.

به نوشته بی تی اسپورت، او بعد از درخشش در دیدار برابر ساوتهمپتون گفت: رویایم به واقعیت تبدیل شد. من از ابتدای زندگی‌ام طرفدار لیورپول بوده‌ام. گلزنی و درخشش در آنفیلد باورنکردنی است. چنین لحظاتی را باور ندارم و انگار که در یک فیلم هستم.

او ادامه داد: این یک خوشحالی خالص است. چنین لحظاتی را باور ندارم. بسیار خوشحال هستم. نمی‌دانم اکنون پدرم چکار می‌کند چرا که وقتی برای نخستین‌بار با پیراهن لیورپول به میدان رفتم گریه می‌کرد. من مدیون کادر فنی هستم که چنین فرصتی را به من داد.

انتهای پیام/