پرسپولیس برنده پرونده جنجالی لوکادیا شد

سرانجام کمیته حل اختلاف فیفا رای پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا را صادر کرد و پرسپولیس برنده این پرونده شد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، با تلاش‌های باشگاه و دفاعیات مطرح شده، سرانجام کمیته حل اختلاف فیفا رای پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا را صادر کرد و پرسپولیس برنده این پرونده شد. بازیکن هلندی و باشگاه چینی به صورت تضامنی محکوم به پرداخت غرامت به باشگاه پرسپولیس شدند.

در بند یک حکم آمده است که بخشی از شکایت باشگاه به عنوان خواهان پذیرفته شده است.

در بند دو تصریح شده است که یورگن لوکادیا محکوم و ملزم به پرداخت ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه هستند که باید به حساب باشگاه واریز شود.

در بند سه نیز آمده است که خوانده دو یعنی باشگاه چینی کانگژو که لوکادیا هم‌اکنون در آن توپ می‌زند به صورت تضامنی، نسبت به پرداخت این مبلغ به باشگاه پرسپولیس، مسوولیت دارد.
در بند ۴ عنوان شده است که باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند نسبت به خوانده‌ها، خواسته و شکایت دیگری را در ارتباط با موضوع پرونده مطرح کند.
در بند۵ تصریح شده است؛ مطابق بند ۲۴ از آیین نامه تعیین وضعیت بازیکنان فیفا مبلغ مذکور باید ظرف ۴۵ روز به حساب اعلامی از سوی باشگاه پرسپولیس، واریز شود و در غیر این‌صورت عواقب زیر را برای خوانده‌ها در پی خواهد داشت؛
۱-خوانده یک (لوکادیا) به مدت ۶ ماه و تا زمان پرداخت مبلغ از فعالیت‌های فوتبالی محروم خواهد بود.
۲-خوانده دو(باشگاه کانگژو) که به صورت تضامنی در پرداخت این مبلغ مسوولیت دارد به مدت سه پنجره نقل و انتقالاتی پیوسته و تا زمان واریز مبلغ مذکور محروم خواهد بود.
۳- در پایان این مدت ۶ ماه و سه پنجره نقل و انتقالاتی، چنانکه مبلغ به حساب باشگاه پرسپولیس واریز نشده باشد، پرونده برای اخذ تصمیم و تنبیهات بیشتر به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده خواهد شد.

پایان پیام/