پرسپولیس در حد لیگ برتر خوب است نه آسیا!

مهاجم سابق پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در حد لیگ برتر خوب است می‌گوید پرسپولیس اگر بخواهد فراتر از لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شود باید از بازیکنان حرفه‌ای بهره‌مند شود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  بهنام ابوالقاسم پور با بیان این که حواشی بازی پرسپولیس و النصر بیشتر از خود بازی اهمیت داشت، اظهار کرد: در این دیدار به جز نامناسب بودن زمین چمن آزادی، حضور رونالدو و تمرکز بیش از حد مسئولین به این موضوع، نبود هوادار، مصدومیت ترابی و اخراج سرلک و ۱۰ نفر شدن پرسپولیس در ادامه بازی و… سبب شد تا پرسپولیس شرایط خوبی برای بازی در این دیدار نداشته باشد.

پرسپولیس درگیر حواشی بازی النصر بود
وی گفت: به جای این که تمرکز عوامل باشگاه پرسپولیس روی بازی با النصر باشد، دو روز درگیر حواشی تیم النصر بودند. البته بازیکنان با تمام توان جنگیدند اما اگر تمرکز بیشتری داشتند و از وجود تماشاچیان برخوردار بودند قطعا بازی با نتیجه‌ی ۲ بر صفر به نفع تیم النصر تمام نمی‌شد.

پیشکسوت پرسپولیس یکی از نکات ضعف این تیم را نداشتن مهاجم خوب و بازیکن تمام کننده در بخش حمله عنوان کرد و افزود: اگرچه بازیکنان در سایر پست‌ها زحمات زیادی کشیدند تا این ضعف‌ها پر شود اما مصدومیت بازیکنان، اخراج سرلک، کیفیت بد زمین چمن آزادی و از همه مهمتر نبود هوادار منجر به آن شد تا این دیدار را واگذار کند که امیدوارم در دور برگشت این نتیجه را جبران کند.
ابوالقاسم‌پور خاطرنشان کرد: زمین جزو موضوعات فنی است که مربی نمی‌تواند نکات تاکتیکی لازم را آن طور که می‌خواهد به بازیکنان ارائه دهد و آن‌ها به درستی در زمین اجرا کنند. زمین به حدی «چاله چوله» داشت که اکثر بازیکنان دچار مصدومیت شدند.

سبک بازی پرسپولیس همین است که دیدیدم
وی اظهار کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم سبک بازی پرسپولیس همین است. مخصوصا با از دست دادن آل کثیر و عبدی هنوز نتوانسته مهاجم خوبی جذب کند و این مساله شرایط خوبی را برای پرسپولیس در بازی‌ها رقم نمی‌زند.

پرسپولیس در حد لیگ برتر خوب است نه آسیا
این پیشکسوت فوتبال با بیان این که فوتبال پرسپولیس تنها در حد لیگ برتر خوب است، گفت: پرسپولیس اگر بخواهد فراتر از لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شود باید از بازیکنان حرفه‌ای بهره‌مند شود. زیرساخت‌های کشورمان به شکلی نیست که استعداد خوب جذب کند، همین مساله در تیم امید نیز کاملا نمایان است این تیم اگر در انتخابی المپیک نتیجه خوبی نرفت به خاطر این بود که برنامه‌ریزی درستی برای شناسایی استعدادها نداشت.

وی در پایان با اشاره به این که پرسپولیس شرایط خوبی ندارد، افزود: این تیم باید فوروارد خوب و تمام کننده جذب کند تا در ادامه مسیر دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/