پرسپولیس صدر جدول را پس می گیرد

ابراهیم اسدی کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: در پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذار وجود دارد و به همین دلیل انتظارات بیشتری از این تیم می رفت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ ابراهیم اسدی درباره شرایط پرسپولیس در این فصل اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل حرکت سینوسی داشت و به رغم اینکه هفته های زیادیصدرنشین بود اما صدر جدول را از دست داد و حالا در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد که برای هواداران، این موضوع جالب نیست.

وی افزود: تیمی که بخواهد قهرمان شود نباید امتیازات لازم را به راحتی از دست بدهد. تیم گل محمدی با اینکه ۸ امتیاز از استقلال پیش بود اما حالا با یک امتیاز کمتر پایین تر از رقیب سنتی قرار دارد. البته فاصله سرخپوشان تا صدر جدول زیاد نیست و هنوز هم فرصت وجود دارد تا تیم گل محمدی جبران مافات کند و امتیازات لازم را کسب کند و به صدر برسد.

اسدی در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس پتانسیل پس گرفتن صدر جدول را دارد می تواند در هفته های پیش رو این عقب‌ماندگی را جبران و دوباره هواداران و امیدوار کند.

کاپیتان سرخپوشان در پایان تاکید کرد: تیم پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان در این تیم هستند که می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند بنابراین با بودن این بازیکنان تاثیرگذار انتظارات بیشتر از پرسپولیس می رود.

انتهای پیام/