پرسپولیس نگران بازگشت خارجی ها بعد از کرونا

فیفا می‌گوید بازیکنان در صورتی که دو ماه حقوقشان عقب بیفتد، می‌توانندقرارداد را به صورت یک طرفه و قانونی فسخ کنند. اتفاقی که حالا این نگرانی را برای باشگاه پرسپولیس به وجود آورده است .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بازیکنان خارجی تیم پرسپولیس پس از بازی این تیم با شهرخودرو، ایران را به مقصد کشورهای خود ترک کردند و حالا دومین ماه قرنطینه را در کشورهای مختلف سپری می‌کنند. این در حالی است که آن ها در لیگ نوزدهم حقوق خود را به موقع دریافت نکرده‌اند و باتوجه به قانون فیفا می‌توانند قراردادشان را فسخ کنند.
فیفا می‌گوید بازیکنان در صورتی که دو ماه حقوقشان عقب بیفتد، می‌توانندقرارداد را به صورت یک طرفه و قانونی فسخ کنند. اتفاقی که حالا این نگرانی را به وجود آورده که بشار رسن، بوژیدار رادوشوویچ و کریستین اوساگوآنا در صورت آغاز دوباره لیگ، به ایران برنگردند.
البته باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کند که با بازیکنان خود در ارتباط است. چندی پیش رسول پناه در تماسی تلفنی با بشار از حل مشکلات وی خبر داد اما هنوز اتفاقی در این باره رخ نداده است. رادوشوویچ البته باتوجه به جدایی بیرانوند، شرایط مطلوبی در پرسپولیس دارد و شاید به دنبال جدایی نباشد اما شاید سرنوشت سرحخپوشان و مهاجم آفریقایی به جدایی با رضایت ختم شود.

بیشتر بخوانید :

حمید عسگری : امسال هم پرسپولیس قهرمان می شود

ترابی چقدر روی گل های پرسپولیس تاثیر داشته است

پرسپولیس دنبال تمدید قرارداد با بشار رسن