پرسپولیس – کارگزار؛ یک امضا تا پایان همکاری

کارگزار اسپانسر در فصل بیستم همراه پرسپولیس بود و حدود 110 میلیارد تومان به باشگاه تزریق کرد اما این طور به نظر می‌رسد که نتوانسته به خواسته‌های اقتصادی خود برسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، برخی نزدیکان به شرکت آتیه داده‌پرداز می‌گویند در شرایط سختی برای ادامه همکاری با پرسپولیس قرار دارند زیرا این قرارداد در سال اول، سود چندانی برای‌شان به دنبال نداشت.

در روز 8 آبان سال 99 که سمیعی روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس نشست، از مجموع 110 میلیارد تومان ارزش قرارداد با شرکت آتیه، تنها 27 میلیارد تومان باقی‌مانده بود و باقی این پول قبل از ایجاد تغییرات در بخش مدیریتی و در زمان حسن انصاری‌فرد و سپس مهدی رسول‌پناه خرج شد.

قبل از آن که سال دوم قرارداد آغاز شود، خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است به این همکاری پایان دهند. حتی شنیدیم برای قطع همکاری، تنها یک امضا از سوی طرفین باقی مانده و پس از آن، هر دو شرکت از قرارداد خارج می‌شوند. از این رو هفته آینده برای سرخپوشان، یک هفته مهم و سرنوشت‌ساز به شمار می‌رود و از حالا باید منتظر اخبار جالبی در مورد ایجاد تحول در بخش اقتصادی باشگاه باشیم.

بیشتر بخوانید:
برنامه تمرینات پرسپولیس قبل بازی با آلومینیوم
اعتراض رسمی باشگاه فولاد به حضور کنعانی‌زادگان در ترکیب پرسپولیس
شرط ملی پوش پرسپولیس برای تمدید قراردادش!

انتهای پیام /