پرسپولیس ۲۵ میلیارد بدهی دارد

محمد حسن انصاری فرد ، مدیرعامل پرسپولیس گفت : باشگاه در ۲ سال گذشته و با احتساب قرارداد بازیکنان فعلی ۲۵ میلیارد تومان بدهی دارد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، محمد حسن انصاری فرد ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با رادیو ورزش اعلام کرد : روزی که ما بر سر کار آمدیم با شکایات بسیار زیادی مواجه شدیم.از شکایات بازیکنان داخلی تا شکایت برانکو و بودیمیر و … اگر در زمان معین شده قبلی سعی بر توافق و پرداخت این بدهی ها می شد شاید الان مبالغ کمتری بر بدهی ها افزوده شده بود. برای مثال قرارداد جونیور ۵۰۰هزار دلار بود ولی ما با او توافق کردیم و ۲۰۰ هزار دلار به او پرداخت کردیم و قراردادش فسخ شد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد : در کمیته تعیین وضعیت قرارداد برخی از طلبکاران گذشته باشگاه را پرداخت کردیم و سعی کردیم با مدیریت از کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی جلوگیری کنیم. شرایط قرارداد بودیمیر هم به این گونه است که او ۵۰۰ هزار یورو قرارداد داشته است که تا الان به او ۲۵ هزار یورو پرداخت شده است که می شد با مدیریت بهتر در گذشته با او توافق کرد تا کار به شکایت و فیفا نکشد. در حال حاضر ما محکوم به پرداخت ۵۰۰ هزار یورو به علاوه ۵ درصد به بودیمیر شده ایم . البته ما منتظر رای کمیته استیناف هستیم اما امید زیادی نداریم.

انصاری فرد در پایان نیز گفت : با قرارداد فصل پیش بازیکنان و برانکو و بودیمیر ما ۲۵ میلیارد بدهی داریم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: پرسپولیس دنبال توافق با دروازه بان برزیلی
سپاهان مقابل پرسپولیس زانو زد/امیر قلعه نویی صحبت نکند