پرسپولیس 12 میلیارد تومان برای یک مهاجم می‌پردازد؟

قرارداد قرضی شهریار مغانلو ۵۰ هزاردلار است؛ عنوان شده که یکی از هواداران باشگاه پرسپولیس این رقم را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، از طرفی، شایعه شده که شهریار مغانلو برای ۶ ماه حضور در پرسپولیس ۲ میلیارد تومان هم طلب کرده است که باشگاه پرسپولیس واکنشی نسبت به آن نداشته است. با این حال اگر این شایعه درست باشد یعنی اینکه پرسپولیس برای مهاجمی مثل شهریار مغانلو ۴ میلیارد تومان در یک فصل توانایی هزینه کردن دارد.

حالا، اما شرایط پیچیده‌تر از این حرف هاست، چون اگر پرسپولیس بخواهد رضایت نامه شهریار مغانلو را به صورت دائمی از سانتاکلارا طلب کند آن وقت باید ۱۰ برابر رقمی که برای قرارداد قرضی او پرداخت کرده بپردازد! به عبارت ساده تر، سانتاکلارا امیدوار است شهریار مغانلو را با رقم ۵۰۰ هزار دلار بفروشد! الزاما باشگاهی که شهریار به آن فروخته می‌شود می‌تواند پرسپولیس نباشد، ولی از آنجایی که هم شهریار و هم پرسپولیس از کار کردن با یکدیگر رضایت دارند، پس طبیعی است که سانتاکلارا هدف اولش را پرسپولیس بداند.

در این بین، اما رقم ۵۰۰ هزار دلار چیزی نیست که پرسپولیسی‌ها به سادگی از عهده تامینش برآیند. با تبدیل این رقم به تومان، قرارداد شهریار مغانلو منهای دستمزدی که پرسپولیس می‌خواهد به او برای یک فصل بپردازد چیزی نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان آب می‌خورد. رقمی سنگین که کار یحیی گل محمدی برای داشتن این بازیکن را سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید:
پرسپولیس راه دشواری را برای سوپرجام در پیش دارد!
پرسپولیس در انتظار بازگشت رادوشوویچ
گرشاسبی: زمانی که مشکلات مالی پرسپولیس به اوج می‌رسد خبری از وزارت نیست

انتهای پیام /