پرونده‌ تعلیق فدراسیون‌ فوتبال به جریان افتاد

طبق اخبار رسیده از داخل فدراسیون، هنوز تشکیل کمیته عادی سازی قطعی نیست و نامه روز چهارشنبه فیفا، بیشتر جنبه هشدار گونه داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شایعه شده فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند پرونده فدراسیون فوتبال ایران به دلیل مصوب نشدن بند یک اساسنامه اصلاح شده و آشفتگی های اخیر برای تصمیم گیری به کمیته اجرایی رفته و احتمال دارد ظرف روزهای آینده فدراسیون فعلی به صورت رسمی تعلیق شود و یک کمیته عادی سازی هدایت فدراسیون را تا تصویب‌بند‌یک‌اساسنامه‌اصلاح‌شده برعهده بگیرد.

فیفا سال 1399 به این شرط که اساسنامه اصلاح شده فدراسیون فوتبال ظرف مدت یک سال مصوب شود، اجازه داد مجمع فدراسیون تشکیل و انتخابات برگزار شود اما با گذشت یک سال و چند ماه از صدور این مجوز، هنوز خبری از تصویب بند یک اساسنامه اصلاح شده نیست و همین موضوع کنار آشفتگی های اخیر فوتبال باعث شده فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بگیرند پرونده فدراسیون فوتبال ایران را برای تصمیم گیری نهایی به جریان بیاندازند.

طبق اخبار رسیده از داخل فدراسیون، هنوز تشکیل کمیته عادی سازی قطعی نیست و نامه روز چهارشنبه فیفا، بیشتر جنبه هشدار گونه داشته اما منابع آگاه بیرون از فدراسیون فوتبال ادعا می کنند تشکیل کمیته عادی سازی در فدراسیون فوتبال و تعلیق فدراسیون فوتبال فعلی تقریبا قطعی است. قبل از هر چیز باید منتظر ماند تا فدراسیون فوتبال اعلام کند داستان نامه ای که روز چهارشنبه دریافت کرده است، چیست؟

بیشتر بخوانید:
نامه فیفا به فدراسیون درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌
متن نامه هشدار آمیز فیفا به فدراسیون فوتبال چه بود؟
غیبت رییس معزول فدراسیون فوتبال در جلسه کمیته اخلاق

انتهای پیام /