پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری استقلال بایگانی شد

ورزشگاه مرغوبکار واقع در محله نازی آباد تهران به مساحت 45 هزارمتر یکی از دارایی های ارزشمند استقلال محسوب می شود که برنامه هایی برای احداث ورزشگاه15 هزار نفری در آن پیش بینی شده بود .

در دوره مدیرعاملی احمد سعادتمند وعده هایی مختلفی در مورد اجرای طرح های اقتصادی و ایجاد زیر ساخت ها برای باشگاه استقلال مطرح شد و سعادتمند در فواصل مختلف سعی می کرد اخبار امیدوار کننده ای به هواداران میلیونی استقلال بدهد که یکی از این خبر ها دریافت سند تک برگ کمپ حجازی و مجموعه مرغوبکار به نام باشگاه استقلال بود. البته به ثمر رسیدن این دو پروژه در سالهای طولانی و توسط مدیران مختلف به نتیجه رسید در دوران مدیریت سعادتمند اقدامات نهایی برای دریافت سند انجام شد.

ورزشگاه مرغوبکار واقع در محله نازی آباد تهران به مساحت 45 هزارمتر یکی از دارایی های ارزشمند استقلال محسوب می شود که برنامه هایی برای احداث ورزشگاه15 هزار نفری در آن پیش بینی شده بود که استقلال در بازی های خانگی و کم تماشاگر از آن استفاده کند و صاحب یک ورزشگاه کوچک و مجهز شود که این طرح ظاهرا پس از رفتن سعادتمند از استقلال بایگانی شده.

استقلال و پرسپولیس در فصل آینده باید تقریبا 5 میلیارد تومان به مجموعه ورزشی آزادی بدهند و البته به خاطر کرونا هم که فعلا بلیت فروشی وجود ندارد تا بخشی از این هزینه ها جبران شود.

بیشتر بخوانید:
بازیکنان جدید استقلال به بازی هفته اول لیگ بیستم می‌رسند؟
واکنش صمد مرفاوی به غیبت در تمرین استقلال: من قهر نکرده‌ام
تکذیب بازگشت دکتر نوروزی به استقلال

انتهای پیام/