پرکاس‌: قهرمانی ما دور از دسترس نیست

پرکاس‌سرمربی نفت‌آبادان در نشست خبری قبل بازی با فولاد گفت: قهرمانی ما دور از دسترس نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا پرکاس در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی فردا از چند جنبه حائز اهمیت است چون استارت لیگ بوده و همیشه بازی‌های اول مهم است. از طرفی حساسیت خاصی دارد چون دربی است و دو تیم برای یک بازی زیبا و گرفتن حداکثر نتیجه به میدان می آیند. خودمان را آماده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: فولاد نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته است و بر این اساس باید تفکرات کادر فنی فولاد را آنالیز کنیم. هدف ما این است که امسال بازی‌های زیبا انجام داده و پیشرفت داشته باشیم و به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره کسب سهمیه آسیایی گفت: خواسته و اعمال شخص با امکان پذیز بودن آن متفاوت است. انسان باید بلندپرواز باشد و آرزو کردن جرم نیست. وقتی کسی در جام جهانی شرکت کند می‌خواهد قهرمان شود و تلاش می‌کند. ما هم تیمی نیستیم که برای بقا بجنگیم یا اینکه بخواهیم جزو ۱٠ تیم باشیم. اگر خوب فوتبال بازی کنیم هیچ چیزی دور از دسترس نیست حتی قهرمانی. اما باید بسیار تلاش کنیم زیرا در لیگ همه برای جایگاه بهتر و بالاتر تلاش می‌کنند.

وی درباره بدون تماشاگر بودن بازی‌های هفته اول، عنوان کرد: گفته شده سامانه بلیت فروشی با مشکل مواجه است اما زیبایی و جذابیت فوتبال با تماشاگرانش است.

پرکاس در ادامه گفت: دو اردو در تهران و بروجن داشتیم و در مجمعوع ۹ بازی دوستانه انجام دادیم و به اهدافمان نزدیک شدیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جذب بازیکن با توجه به سیاسیت باشگاه از جمله شرایط اقتصادی صورت گرفت. قطعاً نمی توانیم با دست باز در نقل وانتقالات شرکت کنیم چون بودجه ما محدود است اما باشگاه کمال همکاری را داشت و تا جایی که ممکن بود در جذب بازیکن با ما همکاری کرد.

 

انتهای پیام/