پشتام: به خاطر المپیک در مسابقات جهانی انگیزه مضاعفی دارم

ملی‌پوش وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بعد از اول شدنم در مسابقات انتخابی تیم ملی، گرایی به بازی‌های آسیایی رفت و همان زمان می‌دانستم که به مسابقات جهانی اعزام خواهم شد.
: به گزارش شبکه لحظه وبه نقل از خبرگزاری تسنیم

پژمان پشتام با اشاره به تمریناتی که در این مدت در اردوی تیم ملی پشت سر گذاشته است اظهار داشت: 6-7 ماه است که تمرینات‌مان را برای جهانی دنبال می‌کنیم. من به تورنمنت‌های اوکراین و گرجستان هم رفتم و قرار بود دو جام دیگر را هم پشت سر بگذاریم که به دلیل مشکلات ارزی این اتفاق نیفتاد.

وی با تاکید بر اینکه سابقه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان، جوانان و امید را ندارد و این اولین میدان جهانی‌اش خواهد بود تصریح کرد: تجربه حضور در مسابقات ارتش‌های جهان را دارم، اما جهانی را نه. ان‌شاءالله که در اولین حضورم بتوانم اعتماد کادرفنی را پاسخ دهم. حریفان شناخت زیادی از من و سبک کشتی‌ام ندارند و به نوعی می‌توانم راحت‌تر مبارزه کنم. فیلم حریفان اصلی‌ام را دیده‌ام و روی کشتی‌گیران صربستان، کره‌جنوبی، روسیه، مجارستان و ارمنستان بیش از همه حساب می‌کنم.

این ملی‌پوش 25 ساله اهل شهرری ادامه داد:‌ استرس زیادی ندارم. با چند تا از حریفان اصلی‌ام قبلا در تورنمنت‌ها کشتی گرفته و آنها را شکست داده‌ام. انگیزه‌ام برای رسیدن به مدال جهانی خیلی بالاست. سرمایه‌گذاری اصلی فدراسیون، روی این تیم برای المپیک 2020 است. رسول خادم به ما گفت که باید اینجا خودمان را نشان دهیم که شانس حضور در المپیک را داشته باشیم و همین به من انگیزه مضاعف می‌دهد.

پشتام همچنین در مورد عدم حضورش در بازی‌های آسیایی گفت: من در انتخابی تیم ملی اول شدم و علی گرایی را هم شکست دادم اما قرار شد یکی از ما به جهانی برود و یکی هم به بازی‌های آسیایی که گرایی به جاکارتا رفت و من همان زمان می‌دانستم که ملی‌پوش جهانی هستم. حالا کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفت که گرایی را در یک وزن پایین‌تر به جهانی بفرستد. حالا امیدوارم همه بچه‌ها در بوداپست بهترین نتیجه را بگیرند.