پشت پرده محكوميت پرسپوليس در پرونده ميلياردي علي عليپور

در زمان صدور راي اوليه علي عليپور به باشگاه پيشنهاد داده بود كه آنها به جاي ۹۳۰ ميليون، ۸۰۰ ميليون بپردازند ولي با اين شرط كه در سال ۱۴۰۱ تسويه صورت بگيرد.

به گزارش گروه ورزشی لحظه، صحبت های یک منبع آگاه در داخل باشگاه از جلسه علی عليپور با رسول‌پناه در شهريور ۹۹: «در جلسه عليپور به سرپرست باشگاه گفت اين آپشن رضايت سرمربي و مديرعامل من را هم لطفا امضا كنيد. آقاي گل‌محمدي امضا كرده و رضايت داشته. رسول‌پناه گفت چرا بايد امضا كنم كه ۲۰۰ ميليون بيشتر بدهم؟ عليپور پرسيد اين آپشن رضايت است. آيا شما از عملكرد من راضي نبودي؟ رسول‌پناه پاسخ داد: چرا! ولي چرا بايد كاغذي را امضا كنم كه ۲۰۰ ميليون بيشتر بدهم؟» گويا در آن جلسه صحبت به اين سمت رفت كه اگر تمديد صورت بگيرد در كنارش اين آپشن هم امضا شود كه البته مدير باشگاه اين را هم نپذيرفت.

در زمان صدور راي اوليه علي عليپور به باشگاه پيشنهاد داده بود كه آنها به جاي ۹۳۰ ميليون، ۸۰۰ ميليون بپردازند ولي با اين شرط كه در سال ۱۴۰۱ تسويه صورت بگيرد. باشگاه هم پاسخ داده بود كه پيشنهاد خوبي است و روي آن فكر مي‌كند. با اين حال چند روز بعد از اين پيشنهاد از سوي عليپور، حسين دوام معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس طي اظهارنظري اعلام كرد: طي «جلسات با وكيل عليپور به نتيجه نرسيديم و قرار است پرونده را ببريم استيناف». ادعايي كه توسط وكيل عليپور رد شد.

انتهای پیام/