پشیمانی بیرانوند بعد پرسپولیس / واکنش تند پرسپولیسی‌ها به رفتن بیرانوند

پرسپولیسی‌ها نسبت به پشیمانی بیرانوند از فسخ قراردادش با پرسپولیس واکنش نشان دادند و نوشتند : برو خدا به همراهت.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ پرسپولیسی‌ها نسبت به پشیمانی بیرانوند از فسخ قراردادش با پرسپولیس واکنش نشان دادند و نوشتند : برو خدا به همراهت!

ظاهرا علیرضا بیرانوند از فسخ یک طرفه قراردادش پشیمان شده و می خواهد دوباره برای تیم پرسپولیس بازی کند.

این اتفاق در حالی افتاده است که هواداران پرسپپولیس زیر خبر منتشر شده برای بازگشت بیرو از این تیم نوشته اند که نیازی به این دروازه بان ندارند و بهتر است مدیریت باشگاه در این جریان کوتاه نیاید.

پشیمانی بیرانوند 
پیام بیرانوند به پرسپولیس؛ پشیمان شدم!
سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس بعد از ۲۴ ساعت از فسخ یک طرفه قرارداد خود از این موضوع پشیمان شد.

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوشان پرسپولیس روز گذشته به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با توجه به الحاقیه قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چنانچه باشگاه ۱۵ روز بعد از آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت نکند می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند، اقدام به فسخ یک طرفه با سرخ‌پوشان کرد.

این در شرایطی‌ است که با توجه به سندی که شب گذشته رسید، باشگاه تمامی مطالبات این بازیکن را پرداخت کرده و فسخ بیرانوند غیرقانونی‌ است. با این وجود بیرانوند اعلام کرده بود اقدام او قانونی‌ است و قصد بازگشت هم نخواهد داشت.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد بیرانوند بعد از گذشت ۲۴ ساعت حالا از فسخ یک طرفه قرارداد خود با سرخ‌پوشان پشیمان شده است.

او با چند واسطه این موضوع را به مدیریت و باشگاه پرسپولیس اطلاع داده و خواستار بازگشت به جمع سرخ‌پوشان است.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس با توجه به مدارک موجود از سنگربان ملی‌پوش خود به دلیل فسخ غیرقانونی شکایت کرده است. باید منتظر ماند و دید مدیریت باشگاه در این مورد چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا بیرانوند باز به جمع سرخ‌پوشان باز خواهد گشت یا ماجرای وی و پرسپولیس به بدترین شکل ممکن به پایان خواهد رسید.

چرا تراکتوری‌ها از جذب بیرانوند می ترسند؟

سنگربان پرسپولیس از لحاظ قانونی حق فسخ قرارداد با این تیم را ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از ظهر روز گذشته (چهارشنبه) علیرضا بیرانوند در اقدامی عجیب با حضور در سازمان لیگ فوتبال ایران قراردادش با باشگاه پرسپولیس را به صورت یک طرفه فسخ کرد تا به این ترتیب شاهد شروع ماجرای جدیدی از دروازه‌بان سرخ پوشان باشیم. اما در این بین برخی رسانه‌ها از علیرضا بیرانوند و دو تن از دیگر بازیکنان پرسپولیس به عنوان خرید های تابستانی تراکتور نام می‌برند.

به گزارش ایسنا، این شایعات درحالی مطرح شده‌ است که هومن هدایتی، وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: “علیرضا بیرانوند از محل قرارداد ۱۱۸۵ و الحاقیه ان، طلبی نداشت که به جهت آن برای فسخ یک طرفه قرارداد اقدام کند. این فسخ غیر موجه است و ظرفیت‌های مقررات انضباطی فوتبال و مقررات تعیین وضعیت برای ایشان قابل اعمال خواهد بود.”

بر اساس ادعای وکیل پرسپولیس علیرضا بیرانوند حق فسخ قرارداد با این تیم را ندارد تا در نتیجه احتمال حضور این دروازه‌بان در تراکتور فعلاً منتفی شود.

انتهای پیام/