پشیمانی ‌نوری‌ بابت‌ عدم‌ پذیرش سرمربیگری آبی‌ها

بعد از جدایی ناگهانی فرهاد مجیدی از استقلال، از الکساندر نوری به عنوان جانشین احتمالی او نام برده و گفته شد با استقلال به توافق نهایی رسیده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اما در شرایطی که همه منتظر خبر رسمی باشگاه استقلال درباره نوری بودند، ناگهان خبر رسید که مذاکرات این باشگاه با نوری به جایی نرسیده چرا که مربی ایرانی – آلمانی، یکدفعه درخواست مالی جدیدی از استقلال داشته است.

در حالی که بعد از منتفی شدن حضور الکس نوری در تیم فوتبال استقلال، این باشگاه سراغ ریکاردو ساپینتوی پرتغالی رسید، حالا خبر رسیده که نوری از رد پیشنهاد استقلال پشیمان شده است.

آنطور که روزنامه‌های ورزشی امروز نوشتند، نوری می‌توانست با کمی تخفیف، حالا جانشین مجیدی باشد و به جای ساپینتو، بازیکنان را آماده حضوری موفق در لیگ بیست و دوم کند. اتفاقی که می‌توانست حتی سکوی پرتاب او برای رسیدن به نیمکت تیم ملی باشد اما باز هم نوری تصمیم دیگری گرفت تا حالا دوران استراحت را سپری کند و به‌دنبال دریافت پیشنهاد جدید باشد. به این نکته اشاره کنیم که نوری از تیم امریکا هم پیشنهاد داشت که حضور او در این تیم هم منتفی شد و گویا الکس، از این اتفاق پشیمان شده است.

انتهای پیام /