پنج گزینه برای بستن بازوبند کاپیتانی قرمزها

گزینه های کاپیتانی تیم فوتبال منچستر یونایتد مشخص شد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ منچستریونایتد در آستانه فصل آینده به دنبال کاپیتان جدیدی است. مگوایر فاش کرد که اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، بازوبند کاپیتانی را از او گرفت. وقتی تن‌هاخ در زمین تمرین روز یکشنبه به او این خبر را داد، مدافع میانی عصبانی، شوکه و ناراحت شد. در واقع احتمال دارد ملی‌پوش انگلیسی پس از این اتفاق آماده ترک شیاطین سرخ باشد.

وستهام، تاتنهام و نیوکاسل مشتاق جذب این بازیکن ۳۰ ساله هستند، در حالی که چلسی نیز در نظر دارد وارد رقابت شود. تن‌هاخ اکنون باید یک کاپیتان جدید برای تیمش پیدا کند و پنج نامزد محتمل برای جانشینی مگوایر وجود دارد.

برونو فرناندش

لیست با محتمل‌ترین گزینه شروع می‌شود زیرا برونو فرناندش فصل گذشته به جای مگوایر این نقش را بر عهده می‌گرفت. فرناندش از زمانی که در سال ۲۰۲۰ از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست، بلافاصله وارد میدان شد. این بازی‌ساز همچنین ثابت کرده که هرگز از صحبت کردن و نظم دادن به هم‌تیمی‌هایش خجالت نمی‌کشد.

مارکوس رشفورد

مارکوس رشفورد با ۳۰ گل و ۱۱ پاس گل در ۵۶ بازی، بهترین بازیکن فصل گذشته یونایتد بود. این اتفاق رویایی بزرگ برای پسر بومی و محبوب هواداران است که از هشت سالگی در شیاطین سرخ بوده است. هیچ کس دیگری باشگاه و ارزش‌های آن را بیشتر از ستاره مهاجم خود درک نمی‌کند. و ملی‌پوش انگلیسی آماده امضای قرارداد پنج ساله جدیدی با این باشگاه است.

کاسمیرو

کاسمیرو بهتر از هر کس دیگری در اولدترافورد می‌داند که چگونه افتخارات بزرگ را کسب کند. این هافبک در ۹ سال حضورش در رئال مادرید سه قهرمانی خیره‌کننده لالیگا، یک جام کوپادل‌ری و پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. این بازیکن ۳۱ ساله تجربه زیادی از فوتبال سطح بالا دارد و می‌داند که برای بازگشت یونایتد به اوج چه چیزی لازم است.

رافائل واران

رافائل واران نیز با ۱۰ سال حضور در رئال، موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد. واران سه قهرمانی لالیگا، یک جام کوپادل‌ری و چهار جام لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. این مدافع میانی همچنین با قهرمانی فرانسه در جام‌جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۲۱ در سطح بین‌المللی به اوج رسید.

لیساندرو مارتینس

با اینکه بسیاری از کارشناسان به دلیل قد ۱۷۵ سانتی او که برای یک مدافع میانی کوتاه است به پتانسیل او شک داشتند، اما لیساندرو مارتینس در فصل گذشته درخشید. مارتینس با عملکرد خوبش منتقدان را ساکت کرد، و در ۴۵ بازی زوج قدرتمندی را با واران تشکیل داد. یونایتد باید در فصل آینده تلاش و مبارزه بیشتری نشان دهد و ملی‌پوش آرژانتینی همه چیز را در این مورد می‌داند.

انتهای پیام/