پورحمیدی : لیاقتم یک سال دوری مطلق از فوتبال نبود

دروازه بان دوم استقلال گفت :نه با سید حسین حسینی مشکل دارم و نه با آقا بهزاد و نه از آقا فرهاد (مجیدی) دلخورم. قطعا آنها صلاح دانسته اند که همه مسابقات را با یک دروازه بان انجام بدهند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،دروازه بان دوم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من با مسئولان باشگاه صحبت کردم و اتفاقا پیشنهاد مالی خوبی هم دادند و قراردادم را به چند برابر افزایش دادند ولی من با در نظر گرفتن این موضوع که حسینی و مظاهری هم در تیم هستند مطمئن شدم که فصل بعد باز هم هرگز فرصتی برای بازی پیدا نخواهم کرد برای همین تصمیم دارم از استقلال جدا شوم.

وی افزود :این فصل هم خیلی دوست داشتم برای استقلال بازی کنم و حداقل برای یکبار هم که شده به طرفداران مان نشان بدهم که بازیکنی نیستم که صفر بازی داشته باشد ولی هرگز حتی در جام حذفی روبروی گل‎ریحان هم این فرصت را به من ندادند.

پورحمیدی در پایان گفت :نه با سید حسین حسینی مشکل دارم و نه با آقا بهزاد و نه از آقا فرهاد (مجیدی) دلخورم. قطعا آنها صلاح دانسته اند که همه مسابقات را با یک دروازه بان انجام بدهند. اتفاقا درسهای زیادی در استقلال یاد گرفتم ولی از صمیم قلب دوست دارم جایی باشم که بازی کنم و هواداران استقلال ببینند لیاقتم یک سال دوری مطلق از فوتبال نبوده است.

انتهای پیام /