پورعلی گنجی: باعث افتخارم است که پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم

باعث افتخارم است که پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم و امیدوارم این فصل کنار سایر بازیکنان و کادرفنی بدرخشیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مرتضی پورعلی گنجی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود و در دنیا هم شناخته‌شده است. باعث افتخارم است که پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم و امیدوارم این فصل کنار سایر بازیکنان و کادرفنی بدرخشیم.

وی افزود: عشق و علاقه‌ای که هواداران بعد از امضای قرارداد به من نشان دادند و در جامعه هم آن را به عینه دیدم، برایم بسیار مهم بود و جذاب. نکته‌ای که می‌گویم را باید در شرایط باشید و درک کنید.جدا از تمام این داستان‌ها ما بازیکنان بزرگی جذب کردیم و چند بازیکن مهم هم از تیم رفتند. من فکر می‌کنم با تیم کهکشانی که شما می‌گویید فاصله داریم. تیم هنوز به چند بازیکن دیگر احتیاج دارد تا بتوانیم کامل بشویم. امیدوارم تیم ما هر چه زودتر تکمیل شود و بتوانیم فصل درخشانی را آغاز کنیم.

پورعلی گنجی در پایان گفت: می‌دانم شماره 8 را بزرگانی مانند مجتبی محرمی و علی کریمی پوشیده‌اند و در سال‌های اخیر هم دوستان خودم نظیر احمد نوراللهی و رضا اسدی این پیراهن را بر تن کرده‌اند. امیدوارم هر جا هستند موفق باشند و من هم بتوانم با این پیراهن بدرخشم و پرچم شماره 8 را بالا نگه دارم.

انتهای پیام /