پوچتینو: اینجا چلسی است و باید پیروز شویم؛ برای موفقیت به ثبات نیاز دارید

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ مائوریسیو پوچتینو معتقد است که چلسی در حال ساختن چیزی خاص و مهم است، اما هشدار داده که آنها قبل از موفقیت دوباره، به یک دوره ثبات نیاز دارند. پوچتینو  فشار برای نتیجه‌گیری فوری را درک می‌کند و مطمئن است که چلسی را به روزهای خوبش برمی‌گرداند.

پوچتینو در پایان تور پیش فصل خود در ایالات متحده و یک هفته مانده به شروع فصل جدید لیگ برتر گفت: برای پیروز شدن باید ترکیب خود را بسازید. شما می‌توانید بازیکنان بزرگی به خدمت بگیرید اما به طور کلی همه باشگاه‌هایی که برنده می‌شوند، مانند لیورپول بعد از سال‌ها ثبات و تلاش زیاد به این مهم دست پیدا کرده‌اند. منچسترسیتی نیز با پپ گواردیولا پس از ۷ یا ۸ سال به تمام اهداف خود رسید، رئال مادرید نیز همینطور. باید درک کنیم که باشگاه‌های موفق، تیم‌هایی هستند که برنامه‌ریزی کرده‌اند، ثبات بیشتری دارند و سخت تلاش می‌کنند. وظیفه ما این است با تمام فراز و نشیب‌های مسیر، ثبات را برای تیم به ارمغان بیاوریم.

پوچتینو افزود: اگر می‌خواهیم به آنجا برسیم، باید برنامه‌ داشته باشیم. این خیلی مهم است. می‌دانم ساختن تیمی که توانایی رقابت مجدد با تیم‌های بزرگ را داشته باشد چقدر دشوار است، اما در حال ساختن چیز خاصی هستیم.

این روندی است که نیاز به زمان دارد، اما در فوتبال نمی‌توان زمان خرید. می‌دانیم که باید همین الان موفق شویم. پیام من به همه بازیکنان این است: اینجا چلسی است و باید برنده شویم، آن هم امروز نه فردا.

انتهای پیام/