پوچتینو: بازیکنانم شگفت‌انگیز بودند اما شانس هم با ما یار بود

سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل نیوکاسل در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس راضی است.
به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) پس از تساوی یک – یک مقابل میزبان خود نیوکاسل در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس موفق شدند در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به برتری برسند و جواز حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها را به دست بیاورند، پس از این دیدار با اشاره به گل دقیقه 2+90 میخایلو مودریک گفت:  بازی واقعاً خوبی بود. زمانی که دروازه‌مان باز شد، دقیقاً در مقطعی از بازی بود که در وضعیت خوبی نبودیم و روی اشتباه خودمان دروازه‌مان باز شد. به بازیکنانم گفتم که همیشه تا آخرین لحظه باور داشته باشید. به ثمر رساندن گل تساوی هم امکان‌پذیر بود چون ما باور داشتیم که می‌توانیم این کار را بکنیم.

وی افزود: گاهی اوقات در فوتبال شما نیاز به شانس هم دارید و در این بازی شانس هم با ما یار بود. این برد نتیجه تلاش بازیکنان بود، آنها شگفت‌انگیز بودند. ما بابت راهیابی به دور بعد بی‌اندازه خوشحالیم. هواداران و باشگاه سزاوار تجربه چنین احساساتی هستند. این انگیزه زیادی به ما می‌دهد. حالا باید منتظر قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی بمانیم.

سرمربی آرژانتینی چلسی در پایان خاطرنشان کرد: ما در حال شکل دادن تیم خیلی خوبی هستیم که می‌تواند رقابت کند و می‌خواهیم چلسی را به جایگاهی که به آن تعلق دارد، بازگردانیم.

انتهای پیام/