پوچتینو: دیدن شجاعت و استعداد گارناچو در زمین هیجان انگیز است

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از پیشرفت الخاندرو گارناچو در منچستریونایتد متعجب نشده، چرا که او را از روزهای حضورش در فوتبال اسپانیا از نزدیک دنبال کرده است. در هفته‌های اخیر، این وینگر 19 ساله آرژانتینی یکی از معدود نکات مثبت تیم اریک تن هاخ بوده است. او در دیدار مقابل اورتون با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی گل اول یونایتد را به ثمر رساند و پس از آن مقابل گالاتاسارای نیز موفق به گلزنی شد.

پوچتینو که بیشتر وقت خود را در شهر بارسلونا می‌گذراند، اولین بار در اتلتیکو مادرید، باشگاه سابق گارناچو، با این استعداد آرژانتینی برخورد کرد. سرمربی آرژانتینی که تیمش را برای مصاف امشب مقابل منچستریونایتد آماده می‌کند، درباره گارناچو گفت:

او بازیکنی هیجان انگیز، جوان و با استعداد است. پیشرفت او برای من تعجب آور نیست چرا که پیش از انتقال  به منجستریونایتد، گارناچو در اسپانیا بود و درباره او می دانستیم. دیدن بازیکن جوانی که استعداد و شجاعت خود را نشان می‌دهد، همیشه خوب است. او هم آرژانتینی و هم اسپانیایی است. او برعکس من است زیرا من آرژانتینی-اسپانیایی هستم اما او اسپانیایی-آرژانتینی است. داشتن چنین بازیکنی در تیم ملی خیلی خوب است و از دیدن او در زمین هیجان زده هستم.

اریک تن هاخ در بازی‌های گذشته از الخاندرو گارناچو در سمت راست استفاده کرده است. این وینگر ۱۹ ساله که سه بازی ملی در کارنامه دارد در ۵۶۴ بازی در لیگ برتر یک گل به ثمر رسانده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز یک گل ثبت کرده است.

انتهای پیام/