پوچتینو: نتیجه تساوی مقابل بهترین تیم جهان راضی‌کننده است

سرمربی چلسی از تساوی تیمش برابر منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس راضی است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ چلسی و منچسترسیتی در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به نوشته اسکای‌اسپورت، مائوریتسیو پوچتینو در نشست خبری پایان بازی گفت: عملکرد بسیار خوبی داشتیم و به همین خاطر بسیار خوشحالیم. این روحیه‌ای است که می‌خواهم تیم به آن مجهز شود. فکر می‌کنم سیتی بهترین تیم حال حاضر فوتبال جهان است و به خاطر چنین نمایشی برابر این تیم باید به خودمان افتخار کنیم. ما برابر سیتی بسیار شجاعانه بازی کردیم.

فکر می‌کنم سیتی بهترین تیم حال حاضر فوتبال جهان است و به خاطر چنین نمایشی برابر این تیم باید به خودمان افتخار کنیم. ما برابر سیتی بسیار شجاعانه بازی کردیم.

سرمربی آرژانتینی چلسی ادامه داد: در نیمه نخست بسیار خوب ظاهر شدیم. جنگنده و پرتلاش بودیم و در بیشتر نبردهای فردی پیروز شدیم. در نیمه دوم این تیم میزبان بود که کنترل بازی را به دست گرفت و ما را مجبور به عقب‌نشینی کرد. تساوی برای ما نتیجه خوبی است و از تلاش و عملکرد بازیکنانم کاملا راضی‌ام. برابر چنین تیم‌هایی باید شجاعت لازم را داشت. منچسترسیتی بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد و به‌راحتی می‌تواند موقعیت خلق کند ولی ما بازی به بازی نیاز به بهترشدن داریم.

پوچتینو درباره تغییراتی که در خط دفاعی تیمش در نیمه دوم داد، گفت: می‌خواستیم که در کارهای دفاعی قوی‌تر شویم و در ضد حمله گل دوم را به ثمر برسانیم. شرایط سخت‌تر شد؛ چرا که سیتی گل تساوی را زد و نزدیک بود که به گل پیروزی هم برسد.

او درباره بازی فینال با لیورپول در جام اتحادیه گفت: باید این احساس را داشته باشیم که می‌توانیم لیورپول را شکست دهیم. به نظرم لیورپول دومین تیم برتر جهان بعد از سیتی است. ایمان مهم‌ترین چیز در فوتبال است و اکنون در دیدار برابر لیورپول به چنین سلاحی نیاز داریم.

انتهای پیام/