پوچتینو: همه تیم‌ها می‌خواهند جای سیتی را بگیرند

سرمربی چلسی پیش از دیدار با سیتی با تمجید از تیم رقیب عنوان کرد هدف تیمش رسیدن به جایگاه سیتی است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه چلسی هفته قبل دیدار حساس و عجیبی با تاتنهام صدرنشین داشت و توانست این تیم را در خانه‌اش شکست دهد. اسپرز قبل از این دیدار در حالی در صدر جدول لیگ برتر بود که حتی یک شکست هم نداشت و تنها دو تساوی در کارنامه این تیم دیده می‌شد.

شاگردان مائوریسیو پوچتینو حالا تقابل سختی با صدرنشین جدید یعنی منچسترسیتی دارند و باید دید برابر این تیم چه عملکردی خواهند داشت.

پپ گواردیولا پیش از دیدار با چلسی گفت:‌ چلسی هنوز هم یکی از مهم‌ترین باشگاه‌ها است. آنها با هدایت توخل مقابل ما قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند. درست است که اخیراً افت داشتند و از صدر جدول فاصله گرفتند اما بدون شک یکی از قوی‌ترین تیم‌ها هستند. چلسی تیمی تهاجمی است و خوب بازی می‌کند. یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل را پیش رو داریم. سعی می‌کنیم سطح بازی خود را حفظ کنیم اما دیر یا زود چلسی برای قهرمانی خواهد جنگید. هیچ شکی در آن نیست.

مائوریسیو پوچتینو پیش از دیدار با سیتی گفت: سلطه سیتی بر فوتبال انگلیس یک واقعیت است. نمی‌دانم این خوب است یا بد ولی آنها نشان داده‌اند که بر فوتبال انگلیس مسلط هستند و شایسته آن نیز هستند. سیتی تیم باکلاس و خوبی است و بازی با این تیم بسیار دشوار خواهد بود. همه تیم‌های دیگر سعی می‌کنند با آنها رقابت کنند.  هدف ما برای آینده این است که بتوانیم به سطح سیتی برسیم. همه تیم‌ها برای گرفتن جای آنها می‌جنگیم.

انتهای پیام