پوچتینو: کوکوریا مقابل ساکا نمایش درخشانی داشت

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، پس از تساوی 2-2 مقابل آرسنال از عملکرد مارک کوکوریا تمجید کرد اما نتوانست آینده این بازیکن را تضمین کند.

آینده مارک کوکوریا تا آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی مبهم به نظر می‌رسید اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت در چلسی باقی بماند. کوکوریا روز گذشته عملکرد درخشانی مقابل بوکویو ساکا، یکی از بهترین وینگرهای لیگ برتر به نمایش گذاشت اما پوچتینو می‌گوید که باشگاه در ژانویه در مورد این دفاع چپ اسپانیایی تصمیم می‌گیرد. پوچتینو پس از تساوی مقابل آرسنال با تمجید از نمایش کوکوریا گفت:

من کاری به گذشته ندارم و فقط بازیکنانی را انتخاب می‌کنم که معتقدیم عملکرد مناسبی به نمایش می‌گذارند. مارک و باشگاه تصمیم گرفتند که او پس از آخرین پنجره نقل و انتقالات در اینجا باقی بماند. او به خوبی تمرین می‌کند، به همین دلیل عملکردی مثل امروز مقابل بازیکن بسیار خوبی ماند ساکا به نمایش می‌گذارد. مارک شایسته تقدیر است چرا که در چند ماه اخیر سخت کار کرده و به یاد داشته باشید که او حتی می‌تواند در سمت راست نیز بازی کند.

کوکوریا سال گذشته با انتقالی 7+55 میلیون پوندی از برایتون به چلسی پیوست و تا ۲۰۲۸ با این باشگاه قرارداد دارد. تابستان امسال منچستریونایتد به جذب او علاقه نشان داد اما در نهایت با آبی‌ها به توافق نرسید و تصمیم گرفت با سرخیو رگیلون قرارداد امضا کند. چلسی با تساوی روز گذشته ۱۲ امتیازی شد و در جایگاه نهم قرار گرفت. آبی‌ها شنبه آینده در استمفوردبریج از برنتفورد و شاگردان توماس فرانک پذیرایی می‌کنند.

انتهای پیام/