پژمان جمشیدی: خالی بودن استادیوم وسینما بسیار تلخ است

هنرپیشه و بازیکن سابق فوتبال در مورد این روز های کرونایی گفت: خالی بودن استادیوم های فوتبال و سالن های سینما بسیار تلخ و غم انگیز است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،پژمان جمشیدی در مورد شرایط کرونایی این روز ها معتقد است : خالی بودن سینما ها و استادیوم های فوتبال بسیار تلخ و غم انگیز است و دوران کرونایی لطمات زیادی زد و در روز های گذشته نیز 2 تن از بهترین عزیزان ما را گرفت.

حسرت نبودن علی در جشنواره فجر اذیتم کرد

وی در مورد فوت علی انصاریان گفت: اتفاقات تلخی افتاد روح علی و مهرداد میناوند شاد اما فهمیدیم که عمر کوتاه است و ارزش اینهمه حرص خوردن را ندارد و اتفاقی که افتاد در مورد علی انصاریان این بود که برای اولین بار به جشنواره راه یافت اما نتوانست حضور داشته باشد و یان تنها حسرت من در مورد علی انصاریان است.

جمشیدی در مورد انتقاداتی که در سینما از وی شده است گفت: من در صحنه فیلم برداری بسیار سخت است و باید حضور داشته باشید و خیلی دوست دارم در تمرین تیم پرسولیس شرکت کنم خیلی از این بازیکنان حتی پیشکسوتان از دوستان من هستند و برخی از آنها اسطوره دوران نوجوانی من هستند اما واقعا سخت و کار سینما وقت گیر است.

با این لژیونر ها می توانیم به جام جهانی برویم اما کار سختی است

وی افزود:پرسپولیس مایه افتخار است و امیدوارم امسال هم بتواند نتایج خوبی بگیرد و در مورد تیم ملی فوتبال هم کار سختی دارم و با درخششی که از لژیونر ها می بینم در صورت داشتن آرامش بتوانند جواز حضور در جام جهانی را بگیرند .

در مورد سیمرغ جشنواره خیلی لذت بخش است اما من هر بار که در جشنواره بودم فکر می کردم که آخر می شوم و توقعی ندارم.

وی در مورد این روز های مردم در شب عید گفت: به هر حال با وجود کرونا مردم مجبورند در خیابان ها بیایند و خرید شب عید و .. را انجام بدهند هر چند دوران سختی است اما برای همه آرزوی سالی خوب دارم.

بیشتر بخوانید:
آیا پژمان جمشیدی فوتبالیست ناموفق و برای دیده شدن به سینمای ایران قدم گذاشت؟
جمشیدی : خوشحالم مردم زیرخاکی را دوست داشتند/تفریحم فوتبال است
آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد با مشارکت فدراسیون‌های ورزشی

انتهای پیام/