پیام باشگاه پرسپولیس به مناسبت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام ۱۵ خرداد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در پیامی، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت و مناسبت قیام ۱۵ خرداد را عزیز و گرامی داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در این پیام آمده است: نیمه خرداد یادآور عروج ملکوتی بزرگ‌مردی است که ملت ایران و امت اسلام را عزت بخشید و حماسه‌ای را زنده می‌دارد که هر چند در جریان آن خون عزیزان وطن بر زمین ریخت اما مقدمه‌ای شد برای برخواستن حکومت اسلام.

ارتحال بنیانگذارکبیر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران ضایعه‎‌ای جبران ناپذیر بود که هنوز داغی تازه بر دل مسلمین و مظلومان جهان است و مرهم و آرام آن فقط وجود بی‌بدیل رهبر راستین و معظم انقلاب است.

حضرت امام خمینی (ره) بزرگمردی بود که در مسیر صعود علمی و سلوک معنوی خویش در کارزار عمل، مسیری جدید در دل تاریخ بشریت گشود. ایشان نهضت حسینی را از کربلا و عاشورا به عصر جدید پیوند زد تا روزگار جدیدی رقم بخورد. روزگاری که در آن هیچ مظلومی تن به مظلوم ماندن نمی‌دهد و هیچ ظالمی نخواهد توانست همیشه بر ظلم خویش پا بفشارد.

ایشان، پیام پیروزی خون بر شمشیر بی‌بی حضرت زینب (س) را در دوران سیاه فراموشی‌ها فریاد زد تا پایه‌های ظلم و استبداد و استکبار تا روزی که فرو بریزد، لرزان باشد. لرزه‌ای که آغازگر قیام 15 خرداد بود. مردمی که به خاک و خون کشیده شدند، اما به خاموشی هرگز.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های آن امام فرزانه و مقام معظم رهبری، سالروز درگذشت امام راحل، حضرت آیت‌الله خمینی (ره) و شهادت یاران با وفایش در 15 خرداد سال 1342 را به عموم ملت ایران تسلیت می‌گوید و فرامین آن پیر مراد و ارزش‌های قیام 15 خرداد را گرامی و عزیز می‌دارد.

بیشتر بخوانید:
فرار عجیب اسطوره پرسپولیسی‌ها!
ناراحتی رادوشویچ پس از جدایی از پرسپولیس + عکس
پرسپولیسی‌ها به‌ دنبال تهیه واکسن کرونا

انتهای پیام /