پیام تبریک نمایندگان مجلس و کمیته ملی المپیک به مناسبت قهرمانی والیبال

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با امضای ۱۶۴ نماینده پیروزی والیبالیست های ملی پوش کشور در کسب مقام قهرمانی جهان تبریک گفتند.

در این بیانیه آمده است:

پیروزی غرور آفرین والیبالیست های جوان کشور در کسب مقام قهرمانی جهان برای اولین بار آن هم با مربیان و کادر فنی ایرانی که مایه افتخار و مباهات است به ملت ایران که شایستگی را به ملت شریف ایران که شایستگی قهرمانی در همه عرصه ها را دارند، تبریک گفته و از این قهرمانان عزیز سپاسگزاریم و از مربیان و کار فنی فدراسیون والیبال و وزارت ورزش و جوانان که تمهید مقدمات لازم را برای کسب این پیروزی شیرین فراهم کردند، قدردانی می‌کنیم.

مسعود پزشکیان نیز با تبریک به تیم ملی والیبال جوانان کشور ضمن آرزوی موفقیت در میادین بزرگ دیگر گفت: به عزیزان و جوانان کشورمان تبریک می‌گویم.

کمیته ملی المپیک طی پیامی موفقیت تیم ملی والیبال جوانان در رقابتهای قهرمانی جهان بحرین و کسب مدال طلای این رقابتها را تبریک گفت.

در پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

کسب مدال طلا توسط نمایندگان کشورمان در رقابتهای قهرمانی جهان بدون تردید می تواند سرآغازی برای موفقیت این رشته که در رده های بالاتر آن ما شاهد موفقیت های چشمگیری بوده ایم باشد و نوید روزهای خوشی را برای آینده به همراه داشته باشد.

قطعا پشت سر گذاشتن تیم های قدرتمند و صاحب نام دنیا کار ساده ای نیست و جوانان ما به حق ثابت کردند که توان و شایستگی ایستادن بر بالاترین سکوها را دارند.

کمیته ملی المپیک ضمن تبریک این موفقیت و مدال ارزشمند به جامعه ورزش کشور و بخصوص خانواده والیبال، مسئولان فدراسیون،کادر فنی و قهرمانان آن، امیدوار است کسب عنوان قهرمانی رقابت های قهرمانی جهان سر آغازی برای درخشش و موفقیت بیشتر این رشته در دیگر رقابتهای برون مرزی بخصوص المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد.

منبع: فارس