پیروانی: اخراج اوسمار سختگیرانه بود

سرپرست پرسپولیس نسبت به اخراج اوسمار ویه‌را در بازی مقابل گل‌گهر اعتراض کرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ افشین پیروانی پس از برتری پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر بازی خوبی را به خصوص در نیمه اول انجام دادیم. مستحق برد بودیم. به هواداران، تیم، بچه‌ها و کادر فنی تبریک می‌گویم که همه تلاش کردند و نتیجه دلخواه را گرفتیم.

او در مورد وضعیت علیرضا بیرانوند هم گفت: فکر می‌کنم باید با صراحت اعلام می‌کردند که کادر پزشکی تیم ملی اشتباه کرده است. اگر مصدوم بود و MRI گرفته بودند و هر چیزی بود، علمی مشخص بود که بازیکن مصدوم است. چرا او را با خودشان به ترکمنستان بردند؟ حداقل می‌ماند و مداوا می‌کرد. فکر می‌کنم اشتباه بزرگی بوده است و اصلا بحث بودن یا نبودن علی بیرانوند نیست. علی بیرانوند با اختلاف بهترین دروازه‌بان ایران است ولی بحث من این است که باید همکاری کامل و تعامل بهتری با باشگاه می‌داشتند. این تیم ملی است و همه آرزو دارند به تیم ملی بروند ولی نه اینکه بازیکن برود و مصدوم به باشگاه برگردد.

پیروانی درمورد اخراج اوسمار در این بازی گفت: آقای اوسمار خواست با حس انسان دوستی یک کار مردانه انجام بدهد و یک متر به داخل زمین آمد، با اینکه نفرات تیم حریف هم در زمین بودند. فکر می‌کنم یک مقدار سختگیرانه بود. در نهایت یک گله دارم؛ اصلا داوری درست، خوب یا بد، یکسری کارشناس الان نظر داده‌اند، نیایید برای لوث کردن آن، نظر غیرکارشناسی بدهید. اتفاقاتی افتاد که همه دیدند. ما به کادر داوری خسته نباشید می‌گوییم که زحمت خودشان را کشیدند اما اینکه برای شیرین کردن خودتان اظهار نظرهای مخالف قضیه بدهید، قشنگ نیست. ما پرسپولیس هستیم، همه ما را می‌شناسند، تیم بزرگی هستیم، تیم‌های دیگر هم قابل احترامند و باید به هم احترام بگذاریم.

انتهای پیام/