پیروانی: سپاهان وقت‌کُشی می‌کرد

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شکست تیمش برابر سپاهان گفت: بازیکنانمان کمی مسئولیتشان را فراموش کردند. شاید به خاطر کم تجربگی ما و کیفیت خوب سپاهان بود.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، امیرحسین پیروانی که به دلیل محرومیت پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان حاضر شده بود، اظهار کرد: به سپاهان تبریک می‌گویم. بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول خوب نبودیم و بازیکنانمان کمی مسئولیتشان را فراموش کردند. شاید به خاطر کم تجربگی ما و کیفیت خوب سپاهان بود.

او افزود: در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و بر بازی حاکم شدیم و اگر کمی باتجربه‌تر بودیم به گل می‌رسیدیم. موقعی که موقعیت ایجاد کردیم و به گل نرسیدیم، گل سوم را هم دریافت کردیم. به نظرم خروجی بازی این نتیجه نبود و باید تلاش کنیم و هنوز امیدواریم.

پیروانی همچنین گفت: اگر آقای میثاقی (مجری برنامه تلویزیونی فوتبال برتر) به دنبال این است که واقعیت‌ها را نشان دهد از او خواهش می‌کنم صحنه‌ای که در بازی سپاهان و استقلال خوزستان رقم خورد را هم نشان بدهد. اولین بار است که می‌بینم تیم سپاهان سعی می‌کند زمان بازی را با افتادن‌های متعدد از بین ببرد و این برای ما خیلی خوب است که تیم جوانی داریم که تیم حریف بارها و بارها وقت‌کشی می‌کند.

او ادامه داد: بحث من این است که مربی تیم به کاوه رضایی می‌گوید کفش خود را در بیاور و او هم بدون اینکه به کسی برخورد کند کفش خود را در می‌آورد و کنار زمین می‌نشیند. اولین باخت ما نیست که بخواهیم این صحبت‌ها را انجام دهیم و بگویند بهانه می‌آوریم اما برای تیم سپاهان اینکه مربی به بازیکن بگوید کفش خود را در بیاور اتفاق خوبی نبود و من در پایان بازی این نکته را به مربی سپاهان گفتم. او به من گفت که این از هوش من است و این دیالوگی بود که بین ما رد و بدل شد. باز هم به سپاهان تبریک می‌گویم و امیدوارم در آینده بیشتر تلاش کنیم. بضاعت تیم ما همین است. باید بیشتر تلاش کنیم تا در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط بهتری را فراهم کنیم

انتهای پیام