پیروزی مقتدرانه رپترز بر سیکسرز / رپترز 3-2 سیکسرز

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فیلادلفیا سونتی سیکسرز و تورنتو رپترز سه شنبه شب پنجمین دیدار نیمه نهایی کنفرانس شرق را برگزار نمودند و رپترز موفق شد با برد آسان 89-125 به برتری 2-3 دست یابد.  

کوای لئونارد با 21 امتیاز و 13 ریباند یک دبل دبل برای رپترز ثبت کرد. پاسکال سیاکم 25 امتیاز و 8 ریباند گرفت. کوای لئونارد، دنی گرین، مارک گاسول و سرجی ایباکا نیز به ترتیب امتیازات دورقمی 19، 17، 11 و 10 را برای رپترز کسب کردند.

برای سیکسرز، جیمی باتلر 22 امتیاز گرفت و 7 پاس گل داد. توبیاس هریس، جوئل امبید و مایک اسکات به ترتیب 15، 13 و 10 امتیاز به دست آوردند اما امبید 7 مرتبه نیز توپ را لو داد.

رپترز با کسب 7 امتیاز متوالی، کوارتر اول را 26-27 از آنِ خود کرد. ایباکا در کوارتر اول در اثر برخورد آرنج لئونارد به پیشانی اش دچار جراحت شد اما در کوارتر دوم دوباره به بازی بازگشت. در اوایل کوارتر دوم با شوت سه امتیازی گاسول، رپترز به برتری 8 امتیازی دست یافت. این تیم که در کوارتر دوم سلطه بازی را در اختیار داشت موفق شد این کوارتر را با اختلاف زیاد 17-37 ببرد و نیمه اول را 43-64 پایان دهد.

فیلادلفیا نیمه دوم را با یک روند 2-10 آغاز کرد و اختلاف را به 13 کاهش داد. اما رپترز با دو پرتاب آزاد از سوی لوری در 6 دقیقه آخر کوارتر سوم، دوباره فاصله را به 20 رساند و یک دقیقه بعد با شوت سه امتیازی گرین اختلاف به 23 امتیاز افزایش یافت و نهایتا نتیجه بازی در کوارتر سوم 70-92 شد تا تورنتو با اختلاف 22 امتیاز کوارتر چهارم را آغاز کند.

کوارتر چهارم نیز با سلطه و اقتدار تورنتو همراه بود به گونه ای که فاصله دو تیم در دو دقیقه پایانی به 40 امتیاز رسید و دیگر کاری از سیکسرزِ مغلوب ساخته نبود.

رپترز در صورت پیروزی در دیدار ششم در روز پنج شنبه در فیلادلفیا به فینال راه می یابد، در غیر این صورت دیدار هفتم یکشنبه در تورنتو برگزار خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای