پیروزی های پرگل مدعیان در مقدماتی یورو 2020

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، دیدارهای شب چهارم رقابت های مقدماتی یورو 2020 امشب دنبال شد و همه تیم های مدعی توانستند حریفان شان را شکست بدهند. آلمان که میزبان استونی بود، با نتیجه 8-0 حریفش را در هم کوبید، فرانسه با چهار گل، در خانه آندورا به پیروزی رسید؛ بلژیک 3-0 اسکاتلند را شکست داد و ایتالیا در خانه، 2-1 از سد بوسنی گذشت.

تیم ملی آلمان که در دیدارهای اخیر، به فرم خوبش برگشته، در دیدار امشب مقابل استونی کار سختی نداشت و توانست با زدن 8 گل، پیروزی راحتی را جشن بگیرد.

ژرمن ها بازی را هجومی آغاز کردند و تنها 10 دقیقه از بازی سپری شده بود که مارکو رویس قفل دروازه حریف را باز کرد. روی یک حرکت تمرین شده تیمی و پاس در عرض کِرِر بود که رویس در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

هفت دقیقه بعد، سرژ گنابری برتری میزبان را دوبرابر کرد. روی حرکت خوبی که لروی سانه آغاز کرده و پاس خود او، این بار گنابری بود که با یک ضربه ساده، توانست گل دوم آلمان را به نام خود ثبت کند.

در دقیقه 20، لئون گورتسکا گل سوم را برای آلمان به ثمر رساند. این بار جاشوا کیمیچ در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال او را گورتسکا با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

حملات آلمان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 26، این تیم به گل چهارم رسید. خطای مدافعان استونی روی گورتسکا، آلمان را صاحب یک ضربه پنالتی کرد و گوندوگان توانست با یک ضربه دقیق، حساب کار را 4-0 کند.

آلمانی ها چند موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 37 به گل پنجم رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که مارکو رویس با یک شوت دیدنی، توانست گل دوم خود و گل پنجم تیمش را به ثمر برساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و تا دقیقه 61 همین نتیجه پا برجا بود تا اینکه گنابری برای بار ششم دروازه استونی را باز کرد. روی یک حرکت از سمت چپ بود که پاس در عرض هالستنبرگ مقابل دروازه به گنابری رسید و او هم با ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

آلمانی ها به حملات خطرناک شان ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 78 به گل هفتم رسیدند. روی پاس در عمق دراکسلر بود که تیمو ورنر در موقعیتی تک به تک با دروازه بان حریف، با یک ضربه چیپ، توپ را به قعر دروازه فرستاد.

اما این هم پایان کار نبود و ژرمن ها در فاصله دو دقیقه به پایان بازی، به گل هشتم رسیدند. روی حرکت خوب دراکسلر و پاس او، سانه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای چپ نه چندان محکم، توانست جشنواره گل آلمان را تکمیل کند.

منبع:ورزش3