پیروزی والیبال ایران برابر مراکش

تیم ملی والیبال مراکش که از سوم مردادماه برای برگزاری اردوی آماده‌سازی در تهران به‌سر می‌برد، عصر امروز (پنج‌شنبه) در دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی نوجوانان ایران رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شاگردان محمد وکیلی در این مسابقه که در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 12 حریف خود را شکست دادند.

عمران گوگ‌جیلی، ‌طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ‌نیازی، محمدرضا آل‌‍‌جلیل، مانی علیخانی، امید سقلی و سیدمرتضی طباطبایی ترکیب شروع کننده تیم ملی نوجوانان ایران در این مسابقه بودند.


در ادامه دو تیم توافق کردند که یک ست دیگر با هم بازی کنند و سرمربی تیم ملی در این ست از دیگر بازیکنان تیم نیز استفاده کرد و نتیجه این ست 25 بر 22 به سود مراکش شد.

تیم ملی والیبال مراکش خود را برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند که از 18 تا 27 مردادماه در کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا از 24 تا 31 مردادماه به میزبانی تهران در سالن والیبال آزادی برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران اردوی یازدهم خود را از 27 تیرماه آغاز کردند.

انتهای پیام/