پیشنهادات فرانسوی و ترکیه‌ای برای سردار آزمون

جدایی سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران از باشگاه بایر لورکوزن بعد از گذشت یک فصل و نیم از حضورش در این تیم آلمانی قطعی به نظر می‌رسد. لورکوزن امروز در آخرین بازی خود در بوندس لیگا به مصاف بوخوم می‌رود و پس از آن احتمالاً آزمون مقصد جدیدی را انتخاب خواهد کرد؛ آن‌هم در شرایطی که تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ هرچند از باشگاه مارسی فرانسه به عنوان گزینه جدی برای انتقال آزمون نام برده شده است اما باشگاه فنرباغچه هم این مهاجم ایرانی را برای تقویت خط حمله خود در نقل و انتقالات تابستانی مدنظر دارد.

وب سایت yenisafak مدعی شد فنرباغچه «لئاندرو پاردس» هافبک آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن را در رادار خود قرار داده و در روزهای آینده با سران باشگاه پاریس جلسه برگزار می‌کند.

پیشنهادات فرانسوی و ترکیه‌ای برای سردار آزمون

این رسانه همچنین از سردار آزمون به عنوان بازیکنی نام برد که به خاطر کم بازی کردن در زمان سرمربیگری «ژابی آلونسو» قصد دارد از این تیم جدا بشود و از مدیر برنامه‌هایش خواسته است که تیم جدیدی برای او پیدا کند.

به نوشته yenisafak، المپیک لیون، المپیک مارسی و فنرباغچه مشتریان آزمون هستند و در این میان فنرباغچه تلاش می‌کند حتی اگر شده به صورت قرضی این بازیکن را از لورکوزن به خدمت بگیرد.

این در حالی است که آزمون در نقل و انتقالات زمستانی این فصل تا یک قدمی جدایی از لورکوزن هم پیش رفت. سردار در مصاحبه‌ای فاش کرد که حتی شماره پیراهنش را در مارسی مشخص کرده بود اما انتقالش نهایی نشد.

انتهای پیام/