پیشنهاد به آرسنال ؛ امباپه را هم جذب کنید

مدیر ورزشی آرسنال در پاسخ به یک هوادار که مدعی بود او به زودی برای خرید کیلیان امباپه اقدام خواهد کرد واکنش جالبی داشت.

به گزارش گروه ورزشی شبکه لحظه؛ باشگاه آرسنال بعد از چند سال صرفه‌جویی در بازار نقل و انتقالات امسال تابستان با دستی بازتر در بازار حضور دارد. به نظر می‌رسد توپچی‌ها که فصل گذشته نایب‌قهرمان لیگ برتر شدند و مدت‌ها مدعی اصل بودند، قصد دارند با تقویت تیم‌شان فصل آینده هم خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی مطرح کنند.

آرسنال برای اینکه تیمی در اختیار میکل آرتتا بگذارد که مثل فصل گذشته در اواخر فصل با یک موج مصدومیت با کمبود بازیکن دچار نشود، با جیبی پرپول وارد بازار شده‌ و گفته می‌شود به زودی دکلان رایس را با قراردادی رکوردشکن خواهد گرفت. آرسنال که تا کنون دو پیشنهادش توسط وستهم رد شده قرار است با پیشنهادی 100 میلیون پوندی به سراغ این تیم برود.

از این گذشته اخیرا انتقال 70 میلیون پوندی کای هاورتز از چلسی به آرسنال رسمی شد و یورین تیمبر هم به زودی از راه خواهد رسید.

ادو به عنوان مدیر ورزشی آرسنال مسئول اصلی نقل و انتقالات است. در اتفاقی جالب یک هوادار آرسنال در اینستاگرام مدعی شد ادو با شور و شوقی که امسال تابستان در بازار نشان می‌دهد به زودی پیام‌هایی خصوصی برای کیلیان امباپه ارسال کرده و برای جذب او تلاش خواهد کرد. مدیر ورزشی سرخپوشان با چند اموجی خنده به این هوادار واکنش نشان داد. این واکنش ادو در انگلیس خبرساز شده است.

انتهای پیام/